Cristian Gheorghe explică importanța marketingului sportiv în România: “Am introdus un brand românesc la CM de handbal”

Cristian Dragoș Gheorghe, specialist în marketing sportiv, a fost prezent în studioul Sport Total FM, în cadrul emisiunii „Trafic Sport” din 2 septembrie, pentru a discuta cu realizatorul Răzvan Toma, despre educația în sport, despre marketing sportiv, dar și strict despre fotbal, mai ales despre Sportul Studențesc, club la care invitatul a activat în calitate de manager executiv între 2006-2012.

,,Am 16 ani în sport și 6 ani la Sportul Studențesc ca director executiv, am aproximativ 10 ani pe parte comercială pe tot ce înseamnă drepturile comerciale și pe partea de stadioane și echipe, fie la handbal sau fotbal, dar cred că am lucrat la absolut tot ce înseamnă sport de echipă în România. Îmi făceam o socoteală și alături de colegii mei am produs peste 1.600 de evenimente.

Unul dintre lucrurile cu care mă mândresc foarte tare este că sunt singurul om pe partea de media care a reușit să introducă un brand românesc, la un Campionat Mondial de Handbal și asta se întâmpla în Japonia, acum doi ani. 

Am adus și lucruri în premieră în România, cum a fost partea de EA Sports cu omul care conduce jocul FIFA, un canadian care a venit în România și care a ținut un curs de 70 de minute, acum 2 sau 3 ani. Am adus oameni ca suport de aplicație inclusiv la Formula 1, care anul acesta este în vogă și a explodat de pe Netflix pe partea asta de pandemie, pe care urmăritorii seriei s-au mutat pur și simplu în partea de live. Sunt experiențe pe care puține programe de educație din lume le au, pentru că noi ne-am concentrat mai mult pe lucruri validate din industrie și mai puțin pe teorie”, a spus Cristian Dragoș Gheorghe la Radio Sport Total FM.

Întreaga discuție poate fi ascultată pe site-ul nostru, www.SPTFM.ro, accesând înregistrarea de mai jos.

 

 

[td_block_15 limit="9" custom_title="Articole Similare" f_header_font_size="15" f_header_font_weight="400" f_header_font_transform="uppercase"]
- Advertisement -