Cristian Gheorghe, despre marketingul sportiv în România: “Nu se investește în educație. Sportul nu a fost o prioritate în ultimii 30 de ani”

Răzvan Toma l-a avut invitat în ultima oră a emisiunii Trafic Sport pe Cristian Dragoș Gheorghe, expert marketing. S-a discutat despre educația în sport, despre marketing sportiv, dar și strict despre fotbal, mai ales despre Sportul Studențesc, club la care invitatul a activat în calitate de manager executiv între 2006-2012.

Absolvent de ASE, la Management, având și două masterate, Comunicații publice în SNSPA și Marketing strategic, a făcut parte din grupul care a fondat prima organizație studențească de marketing și publicitate, „Advice Students”, contribuind la primele evenimente dedicate studenților în acest domeniu, prin care oameni din publicitate interacționau cu mediul universitar.

Totodată, a fost unul dintre autorii manualului de marketing sportiv din care se predă în ASE. În 2014 a fondat Sports Business Academy. Cu ajutorul acesteia, a contribuit la aducerea în țară pentru diverese expozeuri a unor sportivi de renume mondial, precum fotbaliștii italieni Franco Baresi, Daniele Massaro, Roberto Baggio sau Salvatore Schillaci.

De altfel, din 20 octombrie a.c., Sports Business Academy va organiza un proiect sportiv pe o perioadă de opt săptămâni, unde vor veni invitați de marcă precum fotbaliștii Gianluca Zambrotta (campion mondial la fotbal cu Italia), Fabrizio Ravanelli (câștigător al Cupei Campionilor cu Juventus), Ghiță Mureșan (singurul baschetbalist român caare a jucat în NBA), Nicoleta Ancuța Bodnar și Simona Radiș (canotoarele noastre de aur de la Tokyo, singurele sportive românce care au câștigat cea mai strălucitoare medalie la ultima ediție de JO).

Întreaga discuție poate fi ascultată mai jos.

[td_block_15 limit="9" custom_title="Articole Similare" f_header_font_size="15" f_header_font_weight="400" f_header_font_transform="uppercase"]
- Advertisement -