Lucian Ionescu, ofițerul de presă și directorul de comunicare al Rapidului, spune că noul Stadion Giulești este gata să fie inaugurat, iar fanii giuleșteni se vor putea bucura de un meci în noua casă mai repede decât s-ar fi așteptat.
Conform oficialului de la Rapid, echipa antrenată de Mihai Iosif are șanse mari să joace prima etapă de acasă din 2022, pe UTA Arad, la sfârșitul lunii ianuarie.
Totodată, Lucian Ionescu e de părere că, dacă pandemia va afecta din nou participarea spectatorilor la competițiile sportive, ar fi mai bine ca inaugurarea stadionului să fie amânată, până când fanii vor avea acces din nou pe arene.
“Știu că s-au făcut actele de predare-primire către clubul sportiv, iar dorința noastră este să se joace în a doua etapă a returului (n.r.: din 2022), când jucăm acasă, să fie pe noul stadion. Sperăm ca și noi, cei din staff-ul administrativ, să ne instalăm în noua-vechea casă. Dacă vom juca atunci acasă, probabil că și meciul de inaugurare pe care ni-l dorim va fi o întoarcere la istorie, pentru că și la inaugurarea bătrânului Giulești se jucaseră niște meciuri din campionat și după a avut loc Ceferiada.
Un meci jucat pe Giulești, un prim meci, fără spectatori, ar fi o blasfemie. Mai bine joci în altă parte. Nu poți să ai inaugurarea stadionului și oamenii să vadă meciul la televizor, e un non sens.
Legat de avize, din ce știu eu, nu a durat foarte mult. Lucrurile s-au derulat mai pe repede înainte comparativ cu celalalte arene. Sunt niște hârtii, niște aprobări, totul are o logică. Un stadion e mai mult decât un apartament. Dacă sunt lucruri în neregulă și se întâmplă ceva rău, cineva trebuie să răspundă, e logic. Nu a fost ceva ce a necesitat amânări de luni de zile. Că s-a construit în ritmul României moderne și nu în ritmul Chinei, asta e cu totul altceva, dar lucrurile au mers destul de ok”, a declarat Lucian Ionescu, la Sport Total FM.
Noua arenă din Giulești are 14.050 de locuri (din care peste 250 de locuri pentru persoanele cu dizabilităţi şi însoţitorii lor), iar construcția acesteia a costat peste 39 de milioane de euro.
Discuția integrală poate fi ascultată mai jos: