Florin Lovin ne spune la Execuții Matinale, cu Gabriel Maricescu și Daniel Nazare, despre echipamentele cluburilor din Superligă și care sunt șansele Naționalei și aria de selecție.
“În prima ligă, nu o să dau nume, doar trei echipe primesc echipamentul gratuit. Brandurile în general nu prea mai dau gratuit și ușor, ușor vor să iasă de la toate echipele mici, și se axază foarte mult pe echipele puternice și preferă să investească poate, decât să aibă, nu știu, 10 echipe și să le dea la fiecare echipă puțin, preferă să concentrez pe 2-3, să le dea celor 3 echipe mult mai mult bani.
Cum e cazul de exemplu în Spania, s-a preferat să se investească cât mai mult în Barcelona, și cam acesta este trendul, și se obișnuiește ca brandurile să cumpere acțiuni în cadrul clubului, spre exemplu la Borussia Dortmund. Puma a cumpărat 16% din acțiunile clubului și atunci și-au securizat, să zic așa, partea contractuală ca sponsor tehnic și în acest mod evită negocierile.”
Ascută aici interviul complet: