FRF a lansat noul echipament al naționalei României: “Tricoul care ne face văzuți”

Federația Română de Fotbal a lansat noul echipament al echipei naționale, sub conceptul campaniei “Tricoul care ne face văzuți”.

Echipamentul de “acasă” va continua să aibă ca element central culoarea galbenă. La noul design, emblema naționalei și denumirea sponsorului tehnic au fost mutate pe centru, pe piept. În plus, au fost adăugate celelalte două culori din drapel, roșu și albastru, pe părțile laterale ale tricoului.

FRF a lansat și două echipamente de deplasare, unul roșu și altul albastru. Echipamentele secundare vor fi în premieră diferite ca design față de echipamentul principal.

Tricolorii vor debuta în noul tricou de joc vineri, ora 21:45, la meciul cu Bosnia din startul preliminariilor pentru Campionatului Mondial din 2026.

“Noul kit marchează începutul unei noi etape pentru Generația de Suflet, cu obiectivul calificării la Campionatul Mondial 2026, într-un moment în care fotbalul românesc se află pe o pantă ascendentă, după o serie de rezultate remarcabile: calificarea la Euro 2024 de pe primul loc în grupă, o evoluție spectaculoasă la turneul final și câștigarea grupei de Liga Națiunilor cu maximum de puncte.

Elementul central al noii colecții este tricoul galben, simbol al tradiției și pasiunii suporterilor români. Inspirat de modelul iconic purtat la World Cup 1994 – un moment de referință în istoria fotbalului românesc – noul design combină estetica modernă cu puterea simbolică a trecutului. Tricolorul este evidențiat subtil prin dungi laterale, vizibile din orice unghi, amintind că identitatea națională rămâne mereu prezentă, indiferent unde ne aflăm.”, a anunțat FRF, pe site-ul oficial.

- Advertisement -