Regina driftului: ,,Pasiunea aceasta pentru mașini a venit de la tati”

Alice și Sorin Ene, au intervenit telefonic la Radio Sport Total FM, din cadrul emisiunii ,,Fluier Final”, din 4 noiembrie, pentru a discuta cu realizatorul Narcis Drejan, despre MotorSport, dar în special despre clasa Drift.

,,Pasiunea aceasta pentru mașini a venit de la tati, ce am văzut am și făcut, pentru că în casa noastră se vorbește nonstop despre MotorSport și despre drift.

Cred că pasiunea asta a început de când eram în burta mamei, de atunci am fost la evenimente de drift. Sinceră să fiu, nici nu mai știu exact când am fost la primul eveniment sau când m-am urcat într-o mașină de drift, cred că la câteva săptămâni după ce m-am născut, oricum, eram foarte mică. 

Mașinile de drift sunt modificate, special făcute pentru drift. La 8 ani am început să conduc cu ajutorul lui tati, la început a fost mai greu. La 11 am învățat să fac drift. V-am spus că la început a fost mai greu, deoarece tati mă ținea în brațele lui, trebuia să fac cerculețe din brațele lui, eu având controlul direcției doar din volan și asta a fost mai complicat, dar între timp am mai și crescut, m-am mai și dezvoltat, iar între timp am început să fac singură drift. Pe 13 noiembrie ne-am obținut licența de piloți profesioniști de drift și devenim cea mai tânără echipă la nivel mondial. Anul acesta a fost anul meu de debut, mi-am făcut debutul la Campionatul European Drive King și am obținut și locul 1. Eu mă bat și cu adulții, dar mai sunt și câțiva adolescenți de 18 ani. Sunt cea mai tânără din lume la acest sport. Aș vrea să activez doar în drift și nu în alte laturi ale MotorSportului”, a spus Alice Ene la Radio Sport Total FM.

,,Driftul fiind un sport de arenă, desfâșurându-se într-un spațiu mult mai restrâns decât celealte discipline cu motor, iar aici mă refer la viteză în coasă la raliu și gradul de spectacol în momentul când cele două mașini sunt pe traseu, face în așa fel încât să aibă din ce în ce mai mulți adepți, în cea mai sucrtă perioadă de timp. Avem cele mai puternice campionate din Europa, în primul rând din cauza organizării, iar în al doilea rând avem participanți de top și legende ale driftului. Însăși prin prezența lor aici, la noi în Țară, ei vin din campionate mult mai puternice și asta nu face alt ceva decât să demonstreze că organizatorii noștri de la RoDrift au un rol foarte important.

În altă ordine de idei, adepții care doresc să practice această latură a MotorSportului, cu atât mai mult că mai mulți adepți că anul acesta am organizat si clasa ,,Street”, clasa celor care doresc să aibă contact cât mai rapid cu fenomenul de C, pentru că nivelul crescând foarte mult chiar la clasa PRO 2, la clasa debutanți, face în așa fel, încât pregătirea unui material de concurs, poate duce până la 15-20 de mii de euro. Da, ați auzit bine, atât ar costa o mașină care nu vii să repari la ea, o mașină care să meargă foarte bine și drifturile solicită foarte mut motorul, dar și restul componentelor”, a spus Sorin Ene la Radio Sport Total FM.

Discuția poate fi ascultată pe site-ul nostru, www.SPTFM.ro, accesând înregistrarea de mai jos.

[td_block_15 limit="9" custom_title="Articole Similare" f_header_font_size="15" f_header_font_weight="400" f_header_font_transform="uppercase"]
- Advertisement -