Simona Halep, curtată intens de sponsori! A devenit imaginea unui brand de deodorante

Simona Halep, numărul 1 WTA, tocmai a câștigat primul turneu de Grand Slam din carieră și este tot mai curtată de marile branduri pentru a le promova imaginea.

De la începutul acestei luni, sportiva de 26 de ani a semnat un nou contract de sponsorizare și a devenit imaginea renumitei firme de deodorante Rexona.

„Fiecare dintre noi poate să ducă o viață sănătoasă. Nu trebuie să fii sportiv de performanță ca să faci mișcare. Trebuie doar să faci mici schimbări în programul de zi cu zi și știu din experiența mea că tocmai micile schimbări sunt cele care dau cele mai bune rezultate. Și dacă ai alături și un partener pe care te poți baza, aşa cum este Rexona, atunci mișcarea poate să devină o plăcere”, a transmis Simona Halep, potrivit unui comunicat de presă.

Liderul mondial în tenisul feminin mai are contracte de sponsorizare cu mari companii din România dar și din străinătate precum Nike, Wilson, Dedeman, Dorna, Mercedes si Hublot. În 2017, Simona Halep a încasat în jur de 1,5 milioane de euro doar din contractele de publicitate.

Etichetat cu: , , , , , , , ,
Postat în ALTE SPORTURI, Tenis

Comenteeeezi?!!

Comentati exclusiv pe SPTFM.ro...

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Liga1 - PlayOff 2018
Loc Echipa Pct. J +/-
1CFR Cluj50106
2FCSB49108
3CS U Craiova38100
4FC Viitorul35102
5Astra Giurgiu3310-2
6CSM Poli Iasi2410-14
Liga1 - PlayOut 2018
Loc Echipa Pct. J +/-
1Dinamo Bucuresti541420
2FC Botosani40143
3OSK Sf Gheorghe34147
4Gaz Metan Medias30143
5Concordia Chiajna3014-5
6FC Voluntari2714-6
7ACS Poli Timisoara2714-6
8Juventus Bucuresti1714-16