Edi Iordănescu critică arbitrajul, după înfrângerea cu Viitorul: „S-au întâmplat niște lucruri”

Antrenorul Astrei, Edi Iordănescu, s-a arătat foarte afectat, după înfrângerea suferită în fața campioanei din sezonul trecut. Tehnicianul a spus că atmosfera în care a pregătit meciul cu Viitorul a fost una extrem de grea și că i-a fost aproape imposibil să gestioneze vestiarul, înaintea duelului de duminică seară.

Iordănescu junior a comentat și arbitrajul lui Ciprian Danșa, căruia îi reproșează în primul rând eliminarea lui Florentin Matei, din minutul 40, în opinia sa dictată mult prea ușor. De asemenea, spune că a fost vorba de o poziție suspectă de ofsaid la faza celui de-al doilea gol marcat de Viitorul, dar au existat și momente în care jucătorii lui Hagi puteau încasa cartonașe galbene, care la unii ar fi putut însemna să fie eliminați.

„Pentru noi, aceste 3 săptămâni au fost foarte grele. În prima săptămână ne-am antrenat în condiții foarte proaste. Au fost și discuții care ne-au afectat starea de spirit. Au fost efecte pe care nu a fost ușor să le gestionez, s-au întâmplat niște lucruri ceare nu sunt ușor de gestionat. Cuvintele mele au greutate în vestiar, dar sunt momente în care nu pot ține de cald și să acopere anumite lucruri. Eu știu ce s-a întâmplat în vestiar în această perioadă”, a declarat Edi Iordănescu, la finalul meciului Astra – Viitorul 0-2.

„Nu am intrat cu ritm și tonus, nu am câștigat duelurile, nu am câștigat prima minge, nu am câștigat a doua minge. Noi am propus mereu organizare bună de joc, intensitate defensivă și mereu am încercat să fim primii la minge. Prima repriză a aparținut în totalitate oaspeților și asta e realitatea. A controlat, a avut inițiativă, a fost echipa mai pozitivă și mai activă în joc”, a mai spus antrenorul de la Astra Giurgiu.

Iordănescu a discutat și despre eliminarea lui Florentin Matei, care a luat două cartonașe galbene în decurs de câteva secunde: „A venit acel moment pe care nu știu cum să îl comentez. Dacă se dă galben pentru un fault și a protestat, cred că era suficient un avertisment verbal, o atenționare, ca să se calmeze jucătorul. E tensiunea jocului, nu putem să rupem echilibrul în minutul 40 și să lăsăm o echipă să joace atâtea minute în inferioritate numerică”.

„Am văzut și noi anumite momente în care se putea da galben și pentru cei de la Viitorul. Drăguș avea galben, Iliev a vrut să repună mingea repede la un ofsaid și el a dat în minge. Au fost și niște faulturi provocate de jucători care aveau galben. Mi s-a părut că pentru joc și importanța play-off-ului și frumuseții jocurilor, prea ușor s-a rupt echilibrul cu acea decizie. E și o poziție suspectă de ofsaid la golul al doilea. S-au întâmplat niște lucruri.

E adevărat, am avut alt elan și atitudine în repriza a doua. Am încercat să echilibrăm jocul și am reușit, am avut și două ocazii. Una dintre ele, a lui Abang, a fost foarte mare, la 1-0. Dacă ar fi marcat, cu totul alta era soarta jocului. Nu s-a mai văzut faptul că am fost cu un om în minus. Parcă am jucat în prima repriză cu un om în minus și 11 la 11 în a doua. E foarte important ce ne propunem pentru viitor și cum vom ieși din această stare”, a încheiat antrenorul de la Astra Giurgiu.

Sursa: Digi Sport

Etichetat cu: , , , , , ,
Postat în FOTBAL INTERN, Liga 1