PepsiCo extinde parteneriatul global cu Liga Campionilor UEFA

PepsiCo extinde parteneriatul cu prestigioasa competitie Liga Campionilor UEFA pentru urmatorii trei ani. sase dintre brandurile internationale de top ale companiei vor sustine evenimentul pana in finala din 2021, tonul fiind dat in continuare de Pepsi® – inclusiv Pepsi MAX®, Lay’s si Gatorade.

Din momentul in care a devenit un sponsor-cheie in 2015, PepsiCo si-a unit fotele cu UEFA pentru a bucura si a aduce fanii mai aproape de sportul si de jucatorii pe care ii iubesc. in peste 100 de piete din toata lumea s-au desfasurat activitati de impact care au valorificat puterea combinata a Ligii Campionilor UEFA si a brandurilor legendare ale PepsiCo: de la campania Lay’s “United”, care l-a avut ca protagonist pe Leo Messi, la turneul de succes Gatorade 5v5, care i-a mobilizat pe tinerii fotbalisti cu potential de pe glob sa joace la cel mai inalt nivel.

In cadrul parteneriatului reinnoit, PepsiCo si UEFA consolideaza sustinerea pentru ceremonia de deschidere a finalei Ligii Campionilor prezentate de Pepsi. De la prima editie a acestei ceremonii in 2016, Pepsi a adus concerte live epice la cel mai urmarit eveniment sportiv ale anului si le-a oferit suporterilor momente de divertisment de neuitat la fiecare finala.

Totodata, Lay’s va continua parteneriatul cu “Fundatia pentru Copii” UEFA si proiectele sale, dupa ce anul trecut a sprijinit initiativa de a instala un teren artificial permanent in tabara de refugiati Za’atari din Iordania, care le-a oferit locuitorilor sansa de a juca si de a urmari sportul lor preferat intr-un mediu sigur, cu facilitati excelente.

Ramon Laguarta, Global President PepsiCo, a declarat: „PepsiCo are o istorie extraordinara, plina de povesti despre fotbal, de aceea suntem incantati sa extindem parteneriatul cu Liga Campionilor UEFA. in ultimii trei ani, acest parteneriat ne-a oferit o platforma puternica si captivanta, astfel ca ne continuam angajamentul de a aduce cele mai bune experiente din fotbal milioanelor de fani din toata lumea.”

Guy-Laurent Epstein, Marketing Director UEFA Events SA, a adaugat: „De cand s-au alaturat familiei de parteneri ai Ligii Campionilor UEFA in 2015, PepsiCo si brandurile sale au promovat competitia pe plan global si ne bucuram sa continuam aceasta relatie puternica in perioada 2018-2021. De la activari digitale inovatoare la promotii on-pack in peste 100 de piete, PepsiCo este partenerul perfect pentru UEFA pe masura ce continuam sa crestem interesul si vizibilitatea Ligii Campionilor in toata lumea. Ceremonia de deschidere a finalei Ligii Campionilor prezentata de Pepsi a adus un public nou competitiei si asteptam cu nerabdare un alt spectacol impresionant in Kiev.”

Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP® si Ruffles sunt brandurile incluse in acest parteneriat si isi vor incepe activitatile dedicate acestei competitii odata cu desfasurarea fazelor eliminatorii, in urmatoarele saptamani.

 

Etichetat cu: , , , ,
Postat în FOTBAL EXTERN

Comenteeeezi?!!

Liga1 - PlayOff 2018
Loc Echipa Pct. J +/-
1CFR Cluj50106
2FCSB49108
3CS U Craiova38100
4FC Viitorul35102
5Astra Giurgiu3310-2
6CSM Poli Iasi2410-14
Liga1 - PlayOut 2018
Loc Echipa Pct. J +/-
1Dinamo Bucuresti541420
2FC Botosani40143
3OSK Sf Gheorghe34147
4Gaz Metan Medias30143
5Concordia Chiajna3014-5
6FC Voluntari2714-6
7ACS Poli Timisoara2714-6
8Juventus Bucuresti1714-16