PepsiCo extinde parteneriatul global cu Liga Campionilor UEFA

PepsiCo extinde parteneriatul cu prestigioasa competitie Liga Campionilor UEFA pentru urmatorii trei ani. sase dintre brandurile internationale de top ale companiei vor sustine evenimentul pana in finala din 2021, tonul fiind dat in continuare de Pepsi® – inclusiv Pepsi MAX®, Lay’s si Gatorade.

Din momentul in care a devenit un sponsor-cheie in 2015, PepsiCo si-a unit fotele cu UEFA pentru a bucura si a aduce fanii mai aproape de sportul si de jucatorii pe care ii iubesc. in peste 100 de piete din toata lumea s-au desfasurat activitati de impact care au valorificat puterea combinata a Ligii Campionilor UEFA si a brandurilor legendare ale PepsiCo: de la campania Lay’s “United”, care l-a avut ca protagonist pe Leo Messi, la turneul de succes Gatorade 5v5, care i-a mobilizat pe tinerii fotbalisti cu potential de pe glob sa joace la cel mai inalt nivel.

In cadrul parteneriatului reinnoit, PepsiCo si UEFA consolideaza sustinerea pentru ceremonia de deschidere a finalei Ligii Campionilor prezentate de Pepsi. De la prima editie a acestei ceremonii in 2016, Pepsi a adus concerte live epice la cel mai urmarit eveniment sportiv ale anului si le-a oferit suporterilor momente de divertisment de neuitat la fiecare finala.

Totodata, Lay’s va continua parteneriatul cu “Fundatia pentru Copii” UEFA si proiectele sale, dupa ce anul trecut a sprijinit initiativa de a instala un teren artificial permanent in tabara de refugiati Za’atari din Iordania, care le-a oferit locuitorilor sansa de a juca si de a urmari sportul lor preferat intr-un mediu sigur, cu facilitati excelente.

Ramon Laguarta, Global President PepsiCo, a declarat: „PepsiCo are o istorie extraordinara, plina de povesti despre fotbal, de aceea suntem incantati sa extindem parteneriatul cu Liga Campionilor UEFA. in ultimii trei ani, acest parteneriat ne-a oferit o platforma puternica si captivanta, astfel ca ne continuam angajamentul de a aduce cele mai bune experiente din fotbal milioanelor de fani din toata lumea.”

Guy-Laurent Epstein, Marketing Director UEFA Events SA, a adaugat: „De cand s-au alaturat familiei de parteneri ai Ligii Campionilor UEFA in 2015, PepsiCo si brandurile sale au promovat competitia pe plan global si ne bucuram sa continuam aceasta relatie puternica in perioada 2018-2021. De la activari digitale inovatoare la promotii on-pack in peste 100 de piete, PepsiCo este partenerul perfect pentru UEFA pe masura ce continuam sa crestem interesul si vizibilitatea Ligii Campionilor in toata lumea. Ceremonia de deschidere a finalei Ligii Campionilor prezentata de Pepsi a adus un public nou competitiei si asteptam cu nerabdare un alt spectacol impresionant in Kiev.”

Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP® si Ruffles sunt brandurile incluse in acest parteneriat si isi vor incepe activitatile dedicate acestei competitii odata cu desfasurarea fazelor eliminatorii, in urmatoarele saptamani.

 

Etichetat cu: , , , ,
Postat în FOTBAL EXTERN

Comenteeeezi?!!

Comentati exclusiv pe SPTFM.ro...

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

LIGA 1 2017/18
Loc Echipa Pct. J +/-
1CFR Cluj562527
2FCSB522532
3CS U Craiova502515
4FC Viitorul412513
5Astra Giurgiu41259
6Dinamo Bucuresti392510
7CSM Poli Iasi39255
8FC Botosani36251
9FC Voluntari2825-9
10ACS Poli Timisoara2625-15
11Concordia Chiajna2525-3
12OSK Sf Gheorghe1925-27
13Gaz Metan Medias1625-25
14Juventus Bucuresti1125-33