EXCLUSIV / Ioan Dobrescu, COSR: „Situatia hocheiului romanesc este critica si trebuie luate masuri!”

ioandobrescu03n-realitateaSecretarul general al COSR, Ioan Dobrescu a vorbit despre situatia hocheiului romanesc, absent din ce in ce mai mult din peisajul sportiv romanesc, despre sportivii romani depistati pozitiv la controalele antidoping din acest an, dar si despre situatia complicata din Artele martiale.

Aceste conflicte duc la diminuarea atentiei, privind sportivii si coimpetia in sine. In cazul hocheiului, iubitorii acestui sport au fost privati de o competitie axandu-ne mai mult pe scandaluri. Trebuie intervenit de urgenta pentru o reglementare. Ma ingrijoreazxa trenarea asupra activitatii in Bucuresti, pentru ca nu exista niciun patinoar unde sa se faca sport de performanta.

Este inadmisibil asa ceva, iar noi nu putem avea o federatie nationala, in conditiile in care acest sport se mai practica intr-un judet sau doua. Oamenii din conducere trebuie sa reintalneasca si sa discute aceasta problema. Nu se pooate investi in niste persoane care nu au structurile bine stabilite„, a declarat Ioan Dobrescu.

despre doping… Exista o comisie a noastra pentru antidoping in care am dat o jumatate de sanctiune pentru sustragerea de la control, fiind vorba despre maratonista Simona Maxim. Am cerut un control si asupra anturajului sportivei, pentru ca nu credem ca un sportiv se dopeaza singur. Dopajul a crestut din nou si vrem sa dam un exmplu ca suntem in linia intai. Avem un laborator super performant acreditat si urmeaza sa ne implicam si mai mult„, a mai spus oficialul COSR.

despre Artele martiale… Nu inteleg ce se petrece cu acest sport, existand la aceasta ora zeci de stiluri. Oamenii astia, care au foarte multa minte, daca ar dori, ar putea clarifica situatia intr-o singura zi. Este greu sa se acorde premiile in conditiile in care nu se stie cum se fac acele performante„, a incheiat interventia Ioan Dobrescu, in emisiunea „Sport revolution”.

Etichetat cu: , , , , ,
Postat în ALTE SPORTURI

Comenteeeezi?!!