EXCLUSIV / Lucian Baroiu contesta relevanta medaliilor primite de karatistii romani la campionatul WKC de la Sala Polivalenta

lucian-baroiu-karateCompetitia de karate desfasurata zilele acestea la Sala Polivalenta este un simulacru al adevaratului Campionat Mondial, semnaleaza chiar presedintele Federatiei Romane de Karate, Lucian Baroiu. Acesta precizeaza ca intrecerea a fost organizata de WUKF (World Union of Karate-do Federations), o organizatie distincta de WKF (World Karate Federation), singurul organism in masura sa organizeze Campionatul Mondial de Karate.

„Campionatul despre care se tot vorbeste si care a avut loc la Sala Polivalenta a fost WUKF, este o confederatie micuta, care detine putine tari afiliate si care nu poate fi comparata nici in somn cu WKF, care are 197 de tari afiliate.

La ora actuala putem spune ca a fost un campionat. Si nu putea sa fie organizat de WKF, cand noi am avut actiune in Muntenegru, in campionatul european regional de la care tocmai am sosit, unde Romania a reusit sa castige doua meciuri, dar in niciun caz ca la Sala Polivalenta, unde podiumul s-a umplut de romani.

Haide sa fim realisti si normali la cap. Cum pot romanii, din 100 de medali, sa ia un sfert? Cu cei care au traditie in acest sport ce facem, ii scoatem din lumea sportului? La WKF ai voie sa inscrii  un singur sportiv la categorie. Cum sa cuceresti atatea medalii, cand tu te duci cu 10 sportivi?

Este o federatie mondiala, care are afiliate in cadrul ei 3-4 formatiuni din aceeasi tara. Ori este o singura federatie afiliata, ori nu mai este. Acest WUKF  primeste in cadrul ei si 3-4 federatii din aceeasi tara, vi se pare normal?”, a declarat Lucian Baroiu, in exclusivitate pentru Sport Total FM, in emisiunea „Fluier final”.

In cadrul festivitatilor evenimentului sportiv desfasurat la Sala Polivalenta, Liviu Crisan a fost numit presedintele WUKF, dar presedintele federatiei de karate atrage atentia ca functia acestuia nu poate fi comparata cu cea detinuta de Marius Vizer, presedintele Sport Accord.

„Faptul ca domnul Crisan a ajuns a ajuns la presedinta WUKF spune multe. Inseamna ca ori suntem noi romanii foarte buni la karate si detinem adevarul absolut in acest sport, ori se intampla ceva cu acea federatie. FRK este membra WKF, singura federatie mondiala de karate, restul sunt versiuni de regulamente, la fel ca si WUKF.

Singura federatia mondiala care este in SportAccord si a sustinut candidatura lui Marius Vizer la functia de presedinte este WKF, nu WUKF. Daca am ajuns sa-l comparam pe Liviu Crisan, ca functie, cu Marius Vizer, jignim sportul mondial. Este o informatie gresita, care nu are nimic in legatura cu adevarul pur”, a explicat Baroiu.

Presedintele FRKarate si-a exprimat regretul si in legatura cu postura in care ar fi fost pus Ministrul Tineretului si Sportului, Nicolae Banicioiu, care i-a felicitat personal pe sportivii medaliati la concursul organizat de WUKC, precum si pe Liviu Crisan.

„Imi pare rau de situatiile in care se afla domnul ministru pus de multe ori. Noi nu vorbim despre Campionatul Mondial WKF, organizat in Romania. Nu s-a organizat in Romania niciodata un asemenea campionat mondial. Speram sa reusim pe viitor, dar este un campionat foarte greu de organizat.

Domnul ministru ar trebui sa ne auda pe noi, cei care vrem sa spunem adevarul. Este o realitate falisifcata la nivel de Romania. Afara, la nivel de WKF ne bucuram daca sportivii nostri trec de un tur. In restul versiunilor se castiga usurel. Din informatiile pe care le detin eu, la acest turneu au fost inscrise doar 11 tari, iar unele dintre ele au avut si cate 3 organizatii.

Domnul ministru ar fi trebuit sa vada ce afilieri detin aceste federatii la care merge domnia sa ca sa-i felicite si sa-i premieze pe sportivi. Eu dau toata garantia ca sportivii premiati la WUKF nu pot trece de un tur la campionatul mondial. Facem ce facem pe banii publici, pe bani de la buget cu care platim tot felul de medalii neinsemnate”, a incheiat Lucian Baroiu.

Etichetat cu: , , , , , , ,
Postat în ALTE SPORTURI

Comenteeeezi?!!

  1. feurdean spune:

    Sa va fie rusine , ar trebui sa fiti mandri cand un roman castiga o medalie si nu sa aruncati cu noroi .

  2. feurdean spune:

    Sa va fie rusine , ar trebui sa fiti mandri cand un roman castiga o medalie si nu sa aruncati cu noroi . Felicitari sportivilor romani .

  3. ZARONE spune:

    Liviu Crişan a fost ales preşedinte al Federaţiei Mondiale de Karate WUKF

    Data: 10.06.2013

    Preşedintele Federaţiei Române de Karate WKC, Liviu Crişan, a fost ales în cadrul Adunării Generale care a avut loc în Bucureşti, joi, 6 iunie, în funcţia de preşedinte al Federaţiei Mondiale de Karate WUKF, fiind anterior prim-vicepreşedinte şi secretar general al acestei organizaţii. Alegerile au coincis cu Campionatul Mondial de Seniori şi Vetarani, care a reunit nu mai puţin de 450 de sportivi din 33 de ţări.

    Campionatul Mondial de Karate WUKF a fost organizat de Federaţia Română de Karate WKC la Sala Polivalentă din Capitală, în perioada 5 – 9 iunie, fiind cea mai importantă competiţie de profil de anul acesta.

    Ministrul Tineretului şi Sportului, Nicolae Bănicioiu, a ţinut în mod deosebit să salute succesul extraordinar al alegerii lui Liviu Crişan în această înaltă funcţie de conducere şi l-a asigurat de sprijinul său declarând, „Este o mândrie pentru noi să avem încă un reprezentant din sportul românesc într-o funcţie de conducere la nivel mondial.”

    Preşedintele Federaţiei Române de Karate WKC, Liviu Crişan, a punctat, de asemenea: „Vreau să mulţumesc Ministerului şi ministrului Nicole Bănicioiu, care a înţeles că organizarea acestui eveniment de amploare, dincolo de obţinerea de rezultate, înseamnă un plus enorm la imaginea României. Sportul este într-adevăr un ambasador extraordinar. La evenimentul care a avut loc zilele trecute România a cucerit 24 de medalii de aur (sunt 116 categorii), cu 10 mai mult decât a doua ţară clasată, Italia şi cu 14 mai mult decât Brazilia. Suntem pentru a treia oară campioni mondiali din anul 2009 până în present şi sper să reuşim şi la următoarele campionate aceleaşi performanţe.”

    Înformaţii suplimentare:
    La competiţiile internaţionale din ultimii 4 ani, lotul României a cucerit 170 de medalii de aur, clasându-se pe primul loc în lume.

  4. ZARONE spune:

    „DOMNULE” BAROIU RUSINE SA VA FIE PENTRU MESAJUL PE CARE IL TRANSMITETI SPORTIVILOR DIN FEDERATIA DUMNEAVOASTRA .!!!
    AM CREZUT IN SCHIMBAREA IN BINE A TIPICULUI WKF – NOI SUNTEM UNICI – DAR IMI DAU SEAMA CA DE FAPT S-A INLOCUIT LA NIVELUL CONDUCERII FRK „TUSEA CU JUNGHIUL ”
    ABIA ACUM IMI DAU SEAMA DE CE NU A FOST ADMIS KARATE-UL IN RANDURILE JOCURILOR OLIMPICE DATORITA OAMENILOR CE SE AUTOINTITULEAZA ” UNICI KARATISTI DE PE PAMANT „

  5. scs spune:

    Rusine sa va fie domnule presedinte al FRk pt afirmatiile facute…. Ar trebuie sa invatati cum sa va antrenati mai intai sa faceti asemenea afirmatii… Este normal ca voi sa va bucurati atunci cand castigati un meci la nivel mondial pentru ca sunteti FOARTE SLABI , EXTREM DE SLABI… Eu sunt sportiv in FRK W.K.C si pentru nimic in lume nu as parasi aceasta federatie… Oricand la orice ora sunt dispus sa concurez cu cel mai bun sportiv din federatia voastra si va asigur ca nu va avea nici cea mai mica sansa… Sunteti o rusine pentru Karateul romanesc si cel mondial… Nu ar trebui sa va numiti Karateka … Sincer imi provocati greata … Prin aceste afirmatii scoateti la iveala caracterul josnic pe care il aveti si ce fel de oameni sunt in acea federatie … RUSINEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

    • FRK spune:

      Va felicitam in primul rând pentru mesajele încărcate de ura si invective , dar nu va mai suparati cand cineva va spune adevarul ! Sunteți o Federatie slaba… care nu contati pentru noi FRK , dar tot timpul o sa luam atitudine fata de imposturi ca voi care va dați medalii de aur de carton …..
      Iar vis-a -vis de sportivi , chiar exista unu sportiv de la Rapid care am văzut ca este acum campion mondial , iar la noi la WKF abia prinde locul 3 la cupele de stil…….
      Nu avem cum sa comparat niciodată WKF si FRK cu ce aveți Dvs…..

      Succes pe viitor

      • Mihaela spune:

        Sportivul de care vorbesti nu a luat nici o medalie la individual, a iesit campion cu echipa .
        Nu uitati , C S Rapid a adus doua medalii de bronz la campionatele WKF, alte cateva la balcaniade….. ,inaite de a se retrage dintr-o federatie ,care la vremea aceea, nu dadea doi bani pe acele realizari .Nu ne subestimati doar pentru ca nu suntem in federatia voastra l

        • Ionut spune:

          Nu cred ca cineva contesta cluburile sau sportivi , este vorba doar de valoarea la nivel mondial.
          Mentionez de la inceput ca fac parte din FRK si ca am tot respectul pentru clubul Rapid cat si pentru toti sportivi din WKC dar nu putem numi campionat mondial cea ce am vazut la Bucuresti.
          Putea fi un campionat de nivel maxim Balcanic pe sistemul WKF.
          Oricat ar incerca oricine sa ma convinga nu aveti argumente pentru a demonstra ca WUKF este superior WKF.

      • Timea spune:

        Uitati aici un sportiv WKC (cel cu rosu), la Universitare dupa regulamentul WKF. Va rog sa fiti atenti in special dupa minutul 3:00.
        https://www.facebook.com/photo.php?v=613595595336812

      • I know spune:

        Daca noi suntem slabi voi cum sunteti stimati „mondiali” ????
        Cu ce avem noi?????? parca aveai nevoie de noi la deschideri oficiale (competitii) pe frk?
        Atunci eram buni, oportunistilor??? va ingropati singuri….cu aceasta atitudine invidioasa

    • paun spune:

      Este absolut lipsit de orice etica comentariul tau.Spui ca nu ai parasi pentru nimic in lume federatia ,dar cine ti-a cerut lucrul acesta?!1…este normal sa nu o parasesti pentru ca in alta parte sigur n-ai putea fi campion mondial!.Sa fie clar: nimeni nu va contesta munca si meritele ca si sportivi ,insa ce a spus la modul direct dl Baroiu,este o realitate si nu ai nici tu nici altcineva argumente sa ii combateti opiniile ,pentru ca asta-i adevarul.
      P.S. SPUI CA II BATI PE TOTI DIN WKF, OK F. BINE! DOAR ESTI CAMPION MONDIAL ,ESTE NORMAL SA FII CEL MAI BUN!;)

      • diana spune:

        Domnule ( ca tot vorbim de etica) acest sportiv a fost in FRK, a ales sa plece in FRK WKC din lipsa concurentei in federatia dumneavoastra. Castiga atatea medalii incat a devenit plictisitor.
        Poate ar trebui sa va antrenati mai mult sportivii care au potential sa nu mai aleaga FRK WKC pt performanta.
        Tot ceea ce a avut de afrimat domnul Baroiu nu este altceva decat invidie si rautate, atat pentru FRK WKC, sportivi cat si pentru tara.
        Si pentru ca tot vorbim de pareri, nimeni nu a cerut parerea domnului Baroiu despre acest campionat, nu vad de ce si-a exprimat aceasta parere, oricum nu va schimba nimic. In concluzie, invatati sa va tineti parerile pentru voi.
        multumesc.

  6. suporter karate spune:

    WKF in Romania au sportivi atat de buni incat clubul Dinamo tocmai a transferat de pe WKC sportivul roman care o sa le aduca si lor si WKF-frk Romania ceva medalii de aur la competitiile importante.N-am sa-i dau numele dar pot afirma cu tarie ca este cel mai bun practicant shito ryu poate din lume la aceasta ora…un tanar crescut in WKC-WUKF .Bafta multa acelui sportiv pentru cariera lui internationala si sper sa stea deoparte de caracterele negre din noua federatie.

    • paun spune:

      Ati interpretat total gresit afirmatiile dlui Baroiu,eu asa cred!In primul rand ,nu am vazut in declaratii,vreo comparatie intre sportivii romani din wkc si wkf!Era vorba doar de principii in sensul ca versiunile wkf si wkfu nu sunt nici pe departe comparabile si ca este gresit sa facem atata valva cu niste titulaturi de „campioni mondiali” .Nu se contesta valoarea sportivilor ci nivelul valoric al competitiei ,in comparatie cu wkf.Eu cred ca este bine sa avem simtul valorii si cine stie ,poate si o conlucrare intre federatii ,in avantajul karateului romanesc.

    • Karate WKF spune:

      FRK are intr-adevar cei mai buni sportivi. Sportivul transferat a fost intai in cadrul federatiei noastre. Nu a crescut la voi! Din cauza unor „probleme”, prin care au trecut multi, FRK l-a pierdut!
      Ce s-ar intampla daca ar exista mai multe „Jocuri Olimpice”? FRK este afiliata la WKF. WKF este SINGURA FEDERATIE agreata de CIO (si SportAccord. Ce a spus d-l Presedinte Baroiu este purul adevar! Din partea unei federatii nu poate participa decat un singur sportiv pe categorie atat la Campionatele Europene EKF cat si la Campionatele Mondiale WKF!

      • Timea spune:

        Cine zice ca din partea unei federatii nu pot participa mai multi sportivi pe o categorie? WKF-ul?! … asta nu inseamna ca este o regula buna. La Olimpiada pot participa mai multi sportivi pe aceeasi categorie. Si ca exemplu ar fi proba de 200 m. atletism, unde trei sportivi din Jamaica au fost pe podium…
        https://ro.wikipedia.org/wiki/Atletism_la_Jocurile_Olimpice_de_var%C4%83_din_2012

      • suporter karate spune:

        din pacate au reusit forurile dvs superioare ca singura federatie agreeata de CIO sa nu fie acceptata nici in 2020……papagalii si-au facut praf propriul regulament si au eliminat orice spectacol din meciul de kumite prin supra reguli de securitate a sportivilor….si au taiat craca singuri din lipsa de viziune

    • daria spune:

      sportiv care s-a antrenat cu cei din filkam italia(wkf), cand era in lotul wukf….asa ca tot la wkf ajungem
      si ca ar fi cel mai bun practicant din lume??? in care lume??? e doar un bun practicant si bravo lui!

      • suporter karate spune:

        daria nu stiu cine esti dar iti dau 1000 de ani de antrenament zi de zi si tot nu o sa faci suparimpei ca el…sau mai simplu unsu…sau si mai simplu heian…sau takyoku….cu cine s-a antrenat …o facea pe banii lui, nu ai wkf….bucurati-va de el ca o sa fie primul roman dupa bronzul Claudiei Nitu de acum 1000 de ani obtinut de wkf Romania

  7. Anni spune:

    Uitati d-le Baroiu ca bugetul pe care il aveti este pentru rezultatele obtinute la campionatele pe stiluri,”versiuni”?
    Competitiile la care sportivii nostri sau intalnit au fost putine si desigur arbitrate „corect” de arbitri d-voastra.Jigniti sportivii acestei federatii fara sa le cunoasteti valoarea.
    Faptul ca sunteti afiliati la o federatie puternica ,unde nu contati ,nu va da dreptul sa fiti atat de arogant!

  8. alecs spune:

    Domnule „presedinte” daca erati buni, at fi aratat-o prin rezultate, pana una alta ciocu mic si mergi pe burta ca nu va ridicati la nivelul sportivilor din WUKF. Nu sunt karatis, ci simplu spectator si telespectator, iar valoarea sportivilor FRK este slaba spre foarte slaba… anonimi. Este normal ca guvernul prin Ministerul Sportului sa sustina performanta la nivel mondial… daca voi nu o aveti… nu existati.
    „Durerea trece, faima ramane!”
    Sportivii WUKF nu se vor simti niciodata jigniti de un amator fara rezultate. aveti cateva medalii si rezultate pe ici pe colo la competitii inventate la nivel national.
    In loc sa blamati mai bine propuneti o competitie interna intre FRK si WKC sa dovediti odata pt totdeauna daca va ridicati la rangul de „karateka”. Cheers!

    • simona spune:

      „ciocu mic si mergi pe burta”……ne bucuram ca nu avem suporteri ca Dvs. la WKF.
      Sunteti foarte buni la WUKF cand aveti campionat mondial cu 11 tari……..noi la un European avem vreo 42 de tari
      Am vazut cativa sportivi WUKF care au venit in acest an la campionat WKF-FRK si abia daca se bat pentru locul 3, deci ca si valoare ….e slab .
      Iar ca sa spuneti ca sportivi ca Rika Usami, Davide Benetelo , Rafael Agayev, Christop Pinna , Valdesi nu inseamna nimic e deja prea mult. Noi cu acest nivel suntem obisnuiti in WKF.

      • eu spune:

        hai ca ai dat cu mucii in fasole!!! eu vorbesc de una, tu te legi de alta!
        noi ne bucuram ca nu avem presedinte ca al vostru 🙂 caracter de tigan….
        Orice medalie pt Romania trebuie onorata indiferent de sport!
        la Acest campionat au fost 26 de tari din Europa doar… 11 nu stiu de unde ai scos-o!! 😀
        Vedem la introducerea la Olimpiada ce federatie va fi acceptata pe plan international. pana una alta WKF a dat rateu de fiecare data prin politicile anarhiste!

        • Bogdan spune:

          Romania nu are de ce sa fie onorata cu orice medalii de carton.
          Si sa stiti ca in FRK exista si sportivi de etnie roma sau cum spuneti Dvs. ” Tigan ” care au uncaracter extraordinar si care sunt tratati cu aceleasi drepturi in FRK.
          Ne pare rau dar cred ca limbajul Dvs. nu are legatura cu lumea karate-ului , noi in FRK am invatat sa vorbim fara injuraturi sau epitete

      • suporter karate spune:

        simona am mai putine degete la o mana ca sa numar sportivii primiti pe concursurile WKF sa concureze….si de aceia au avut grija din rasputeri arbitrii „sa i incurajeze”…..eu nu vb aiurea am filmat personal….daca vrei postez si vizionam….si Bruce Lee se va intoarce in mormant

  9. Alex spune:

    Singurul campion mondial la kata masculin seniori este Antonio Diaz..Insa la nivel mondial,sunt si alti sportivi foarte buni cum ar fi campionul european de la Budapesta Damian Quintero,medaliatul cu argint atat la campionatul mondial WKF de la Paris,cat si la campionatul european de la Budapesta Minh Dack,multiplu campion mondial Luca Valdesi etc.Sa nu uitam de echipele de kata ale Japoniei si de campioana mondiala la kata feminin Rika Usami.Nu cred ca in momentul acesta un roman se poate compara cu aceste nume grele ale karate-ului mondial.Acestia sunt adevaratii campioni mondiali.Sportivii care fac parte din FRK lupta sa se califice la aceste campionate unde intalnesc adevarati campioni si unde este extrem de greu sa te clasezi in primii 10.Am auzit in mass-media ca echipa Romaniei care a participat la campionatul mondial de la Bucuresti este cea mai valoroasa din lume.Este o informatie eronata.Cele mai bune echipe din lume sunt:Franta,Japonia,Turcia,Italia,Spania.Eu sper din tot sufletul ca Romania sa ajunga macar in primele 10 tari din lume,chiar daca este foarte greu.

  10. Elena spune:

    D-nule Baroiu, prin afirmatiile dumneavoastra nu ati dat dovada decat de mare frustrare si de un caracter f urat! imi pare rau sincer pt dvs…felicitari tuturor sportivilor romani!!! fie ei practicanti de karate sau nu,caci sunt singurii care ne fac sa fim mandri ca ne-am nascut intr-o astfel de tara! iar la Campionatul Mondial de Karate WUKF sportivii romani au reusit sa se ridice la cel mai inalt nivel si sa faca cunoscut numele acestei tari peste tot in lume!

    • Mihai spune:

      D-na Elena, nu este vorba de „frustrare sau de un caracter urat”, in primul rand ar trebui sa apreciem faptul ca dl. Baroiu este prima persoana care „ia taurul de coarne”, care spune lucrurilor pe nume, care scoate la iveala aceasta „mocirla”, prin care cei care au infiintat aceste federatii mondiale sau europene urmaresc doar sa castige bani usor, bineinteles de la bugetul de stat. Pentru sportivi nu pot decat sa-i felicit pentru rezultatele obtinute, dar ei nu cunosc realitatea din punct de vedere al valorii, ei se bucura la faptul ca pot castiga ceva bani pe aceste versiuni usoare, pe cand participand la W.K.F., eu va asigur, ca specialist, că momentan nu se pot obtine aceste rezultate in versiunea cu recunoastere olimpica W.K.F. . Cu respect , antrenor federal F.R.K. Mihai Ionita.

      • Eu spune:

        Mihai Ionita, esti un mare naiv ! Sau te-a aburit si pe tine cu promisiuni sa te atraga in gasca sa dl Baroi?

      • suporter karate spune:

        D-le antrenor federal hai sa vb dupa urmatoara competitie mondiala sau europeana WKF…..eu pariez pe sportivul nascut la Constanta, crescut WUKF si actualmente sportiv WKF Romania…..hai sa pariem asa: daca sportivul mentionat obtine minim bronz la kata, dvs va da-ti demisia ca oricum nu aveti nici un merit in asta….la fel ca si toti ceilalti antrenori de cluburi „mari WKF” care nu sunt in stare/nu stiu/nu cred ca merita efortul….. sa antreneze un sportiv de karate si la kata…..altfel eu suporter nestiutor am sa-mi fac mea culpa

      • Mihaela spune:

        Din pacate acest aricol a creat disensiuni intre sportivii si antrenorii federatiilor.Discutii stupide,acuzatii care nu au la baza informatii corecte. Nu stiu daca acesta a fost scopul ,dar a dat o ocazie buna unora sa ia noroi si sa arunce strigand: „noi suntem aia buni!”. Cui foloseste ca sportivii se jignesc intre ei? Acesta sa fie modul in care cineva isi demonstreaza valoarea? Mihaela Iorga

  11. Catalin spune:

    Nu cred ca unii sportivii sunt slabi sau altii foarte valorosi, ci doar ca nivelul competitiilor difera. Domnul Baroiu a precizat ca singura Federatie agreata de catre SportAccord si WKF( federatia reprezentativa la nivel mondial pentru karate) este Federatia Romana de Karate. Cred, fiind sportiv si avand prieteni in toate federatiile de karate din Romania, ca sportivii si antrenorii trebuiesc apreciati indiferent de nivelul competitiei la care participa, deoarece depun un efort extraordinar pentru a ajunge pe podium. Problema este la un alt nivel. nu cred in comentariile anterioare privitoare la intalniri directe intre sportivi WKF -WKC…le consider imature.Pentru mine solutia ar fi o Federatie unica, unita, puternica, unde sa ne putem intalni in competitii nationale, unde sa crestem nivelul pentru a putea puncta la nivel WKF. Stim foarte bine, toti practicantii, ca acolo conteaza cu adevarat.Valoarea acolo o dovedesti.Cred, pentru prima data, ca putem realiza acest lucru.

    • heu spune:

      Visati domnule catalin, deja ati ales barca… sa înteleg ca aveti oarece regrete ??????

      • Catalin spune:

        Eu nu ma imbat cu apa rece…cunosc toate sistemele de lupta in acesta ramura si am decis ca daca vreau sa fac performanta, in adevaratul sens al cuvantului, trebuie sa fiu in WKF. nu am de ce sa am regrete. ma simt foarte bine aici, incercand sa dau ce am mai bun acolo unde chiar conteaza. Eu cred ca asa ar trebui sa gandim daca vrem sa fim apreciati ca atare atat in Romania cat si la nivel mondial.

  12. jah spune:

    stati linistiti ca si sportivi din frk s-au dus de-alungul timpului la campionate cu 5 tari pe podiium, la fel cum voi, toti practicantii de sporturi cu batai, a-ti facut fara greseala (la nivel de performanta desigur). motivele sunt o discutie separata si ampla, insa eu cred ca ele (ca mai toate nu?) sunt strans legate de interese financiare si mandrii sau orgolii. ce ma revolta pe mine, este cum se permite la nivel international existenta, omologarea sau recunoasterea atator organizatii de doi lei care au la baza niste interese financiare de la tot felul de tari dubioase cum e Romania (pentru ca aparent romanii astia multi care au ei functii la federatiile internationale sunt acolo alaturi de bulgari, ucrainieni, turci si alti saraci de prin Europa), pe de o parte si pasiunile mai mari sau mai mici ale catorva care tin lucrurile in miscare si care sunt, desigur, de apreciat. eu cred ca karate-ul nu va fi momentan sport olimpic datorita acestui haos organizatoric. eu. om de sport, nu inteleg ABSOLUT nimic din sistemele voastre de a concura, zeci de campionate cu stiluri, uniuni, federatii, haos. va jucati cu titlurile astea da habar n-aveti ce inseamna sa fii campion mondial. intrebati-le pe fetitele de la gimnastica ce inseamna sa fii campion mondial sau pe cele de la canotaj sau atletism sau altele. si deci, ce e aia mai multe variante de campion mondial?
    p.s.: perla de pe net: Federaţia Română de Vovinam Viet-Vo-Dao

    • Catalin spune:

      V-am spus mai devreme ca sportivii trebuiesc apreciati. daca nu sunteti sportiv ar trebui sa va abtineti de la comentarii.De ce nu contesta un sportiv de la gimnastica sau canotaj sau de unde ati mai spus dvs..Sportivii stiu sa respecte munca depusa. Sa stiti ca si noi depunem acelasi efort si noi facem aceleasi sacrificii, si noi ne accidentam la fel si noi reprezentam Romania! Ar trebui sa va ganditi de doua ori inainte sa comentati din postura de nesportiv!

      • jah spune:

        deci problema e cine sunt eu nu ce spun. ok, sunt fost campion balcanic intr-un sport olimpic si cunosc karatisti cu titluri grele la activ (si cred ca cel national e o rutina) care fac 3 4 antrenamente pe saptamana. iar gimnastele nu preau de ce sa se planga pentru ca nu sunt inca sporturi olimpice si e usor absurd sa afirmi ca mananca din bani olimpici

  13. Alina spune:

    Bravo Domnul Baroiu!! In sfarsit!!
    Este suficient sa ne uitam putin la Campionatul National Universitar care s-a desfasurat in data de 27 Aprilie 2013 la Academia de Politie Bucuresti. Toti acesti maari, multipli si inegalabili campioni de wukf-wkc nu au reusit sa obtina nici un loc I la categoriile unde au fost sportivi din WKF. Sa fim putin seriosi…..puteti compara campionatul Mondial de la Paris (1000 sportivi doar la categoria de seniori, 116 tari participante cu maxim un sportiv pe categorie ) cu imitatia de campionat de la Bucuresti??? Aveti aici link-ul pentru mai multe informatii legate de CM Paris http://www.wkf.net/index.php/championships.html . Aici puteti sa vedeti lista cu toate tarile participante precum si cu toti sportivii, meciurile care au fost, scor, etc.
    Cred ca cei de la wukf ar trebui sa isi vada lungul nasului si sa aiba mai mult respect pentru sportul acesta. Deocamdata faceti acest sport de rusine si este mare pacat!!
    Din toate sporturile care se fac in Romania doar cei de la wukf pot sa castige atatea medalii la un CM.
    Avem si noi in oras genul acesta de campioni dar de cate ori ii invitam pe tatami se scuza penibil…

    • Mihaela spune:

      Invitatine pe noi,venim oricand. Sa aducem arbitri nostri ,sau arbitreaza tot ai vostri?

      • Mihaela spune:

        E bine sa fii informat corect cand vorbesti.Continuati sa ne jigniti pe toti .Pana in 2003 am fost in aceea federatie si stim cum sunt campionatele pe stiluri ,cum sunt campionatele WKF ,la care am avut rezultate. Invitati-ne pe noi,venim oricand „pe tatami’. Sa aducem arbitri nostri ,sau arbitreaza tot ai vostri?Faptul ca nu toate categoriile sunt puternice nu va da dreptul sa vorbiti asa!

        • Alina spune:

          Mihaela, Mihaela (Iorga)…..ati fost mediocrii la Campionatele Universitare…orice arbitrii ati avea tot in umbra veti ramane. Ati fost in federatia noastra acum mult timp si ati ramas cu informatia si ideile de pe atunci. V-ati plafonat!! De atunci si pana acum WKF-ul a avansat mult. Poate ar trebui sa intri pe site WKF si sa vezi cum arata un adevarat campionat mondial nu imitatii cu 11, 16 sau 22 de tari participante. Sunteti in federatia asta pentru ca doar acolo mai puteti conta, sunteti depasiti precum un calculator de acum 10 ani. Comitetul International Olimpic a fost direct implicat in organizarea Campionatului Mondial de Karate de la Paris…s-au implicat cumva si in organiozarea celui de la WUKF? NU! si nici nu o vor face pentru ca exista motive clare. Te invit sa te uiti pe linkul acesta si sa te lamuresti singura. Exista un motiv pentru care sportivii din WUKF incearca sa invete si sa imite sportivi din WKF (Raphael Aghayev, Christophe Pinna care a fost sportiv WKF pana la sfarsitul carierei si pe care voi il platiti din greu ca sa va invete) si nu invers. Cand sportivii din WKF vor incerca sa invete sau sa imite vreun sportiv din WKF atunci mai vorbim. Pana atunci ar fi bine sa v-a apucati de karate!!!!!!!!!

          • I know spune:

            vrei sa fii tu cea corecta….. draga Alina Tinca (Petrosani)???ce-ar fi sa inapoiezi tu frumos toate premierile tale…de la asa zise miutze mondiale???? pt ca sunt dovezi ca ati fost doi pe categorie …rusineeeeeeeeee

            http://www.karate.info.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=246%3Aworld-shotokan-karate-championships-23-25032012-istanbul-turkey-results&catid=42%3Arezultate&Itemid=70&limitstart=1

          • Alina spune:

            ce imi dai tu ca link??? un site cu rezultate care au fost scrise in Romania pe karateinfo.ro??? pe asta te bazezi tu?? Cred ca poti mai mult de atat motiv pentru care te provoc sa casti mai bine ochi si ai sa gasesti si grilele de concurs pe care le-au afisat turcii. Ai sa vezi ca am fost destule sportive pe categorie iar valoarea acestora este una recunoscuta la nivel mondial. Am avut pe kategorie sportive ca Buruku, Inga Sherozia, Hokaoglu etc….sportive medaliate la EKF si WKF (dar nu cred ca mai ai notiunea de WKF). Te astept oricand si pe tatami, chiar daca nu sunt o multipla, inegalabila si nemaipomenita campionana ca voi cei din WUKF (in curtea scolii vorba cuiva care a postat un comentariu pe aici). Nu va mai tot legati voi de competitiile noatre de stil. Aceste competitii de stil sunt mult mai tari decat competitiile voastre interstiluri si daca nu ma insel aici ar trebui sa facem o paralela de la Campionatul Mondial al vostru (Interstiluri) de la Bucuresti cu Campionatul Mondial WKF de la Paris. Hai sa recapitulam: la Paris au participat 116 tari la Bucuresti cate au participat? La Paris au participat 1000 sportivi doar seniori si cate unul singur pe categorie din fiecare tara, la voi cati sportivi au participat si cu cati de tara? La noi au fost categorii de 85 sportivi (repet fiecare dintr-o tara diferita) la voi cum au fost categoriile si cati romani au fost inscrisi in fiecare categorie?? La paris au participat sportivi de la care voi incercati sa invatati si pe care ii imitati gen : Aghayev, Busa, Maniscalco, Diaz, Tzanos, Smaal…la voi cine a participat?
            Spunea cineva intr-un comentariu ca suntem ciuca bataii in WKF. Ei bine nu suntem ciuca bataii in wkf dar facem parte dintr-o tara in care pana nu demult acest sport a fost interzis si este normal sa nu ne comparat cu echipe care au traditie in acest sport. Cu atat mai mult inca nu avem un buget care sa se compare cu al celor de afara dar ne mandrim sa fim in WKF printre cei mabuni dcat sa fim primii intre cei mai slabi.

          • Alexandra spune:

            daca contestati rezultatele karate info.ro…le-am gasit special pt.tine draga Alinush……sa se vada cati sportivi aveti voi pe categorie (WKF-ul mondial)

            https://www.sportdata.org/karate/set-online-wsku/popup_main.php?popup_action=results&vernr=589&active_menu=calendar

          • Alexandra spune:

            Atentie ati vrut balacareala ONLINE !!! Voi ati ales…. asa ca, aceste dovezi vor ajunge si la Ministru Banicioiu. Premierile data fara temei si baza legala vor fi date inapoi frumushel, v-ati lasat dusi de nas de Mondialul Baroiu si v-a dat ordin clar sa atacati online, nu sunteti deca niste pisicute blande manipulante??

          • Specialist spune:

            Alinush, a papat pisica limba??? nu mai zici nimic??? Hai mai Mondialilor…chiar asa nu am cu cine sa ma cert??? 🙁

          • scs spune:

            Mai Alinuta …. Nus cate cunostinte despre karate ai tu sa vb dar pt mine si pt multi esti zero… nu am auzit niciodata de tn si cu siguranta nu o sa se auda vreodata… Poate doar in bancurile cu ,, Alinuta ” !!!!

          • InLumeaVoastra spune:

            Alexandra, ce ai postat tu e de la WSKU, care n-are nicio legatura cu WKF. La fel de bine puteai sa postezi rezultate din ITKF, aveau la fel de multa legatura cu WKF-ul. Doua lucruri as vrea sa spun:

            1. Valoarea sportivilor ROMANI din cele doua federatii este apropiata.

            2. A incerca macar sa faci o comparatie intre WKF si WUKF (sau orice alta federatie) e la fel de ridicol ca a incerca sa compari Bugatti cu Dacia. WKF e federatia oficiala la nivel mondial, evident doar ea fiind recunoscuta de catre Comitetul Olimpic International. Restul sunt organizatii de scara blocului. Diferenta intre orice campion mondial WKF si orice „campion mondial” WUKF e ca diferenta intre Usain Bolt si Emil Boc.

            Dl Liviu Crisan stie bine lucrurile astea, chiar dansul mi le-a marturisit in repetate randuri. Dumnealui e un om cu capul pe umeri, care-si stie lungul nasului. Tocmai din cauza asta mi se pare halucinant faptul ca voi v-ati creat o lume imaginara in care termenul de „campion mondial” pt voi chiar inseamna cel mai bun din lume.

          • Deian Stoiacovici spune:

            daca te uitai bine pe site WSKU era vorba de C.M. de karate Shotokan nu de interstiluri…..la interstiluri WKF trebuie sa te uiti la Paris 2013….si inca ceva acolo turcIi au publicat doar finalistii (locul 1 si 2).
            dac vrei sa sti cat cunoaste Alina despre acest sport eu iti recomand tie Alexandra, scs sau cum te mai numesti sa o intalnesti pe tatami si apoi mai povestim :)……aici toata lumea e ”tare in gura”……….e usor din fata monitorului din fotoliu……dar ce-ar fi sa propuneti voi ”supercampionilor” o competitie WKC – WUKF sau ce sunteti contra WKF pe toata linia – cadeti, juniori, tineret si seniori, la individual , echipe , kata , kumite …..oriunde oricand ……in rest numai de bine….!……apropo sunt doar un umil spectator iubitor al fenomenului KARATE – DO care din intamplare a vazut-o pe Alina in foarte multe competitii Nationale, Europene si Mondiale de stil dar si de EKF si WKF inclusiv Open – uri WKF (daca sti ce inseamna)

          • Specialist spune:

            sa spui necunoscatorilor draga ‘”alinuta” ca, sportdata afiseaza doar locurile 1 si 2 ??? rezultatele au fost afisatede sportdata (adica de neamt) !!!
            p.s. daca erau afisate doar locurile 1 si 2, de ce la unele categorii sunt 7 locuri afisate????

            ….adica cum?? din doi sportivi tu vii pe locul II???WOOW ce performanta
            …sau pamfil din 5 sportivi vine pe locul 5????

          • Specialist spune:

            Draga Alinush (staicovici), daca tu zici ca nu are nicio legatura WSKU cu WKf da-mi voie sa te contrazic…deorece, shotokan wsku are acreditare din parte wkf cu ID card WKF, deci intr-un cuvant este un surogat wkf …iar ati dat-o cu mucii in fasole???

            verifica acest link :(sa vezi ca „mama” este IOC si „tata’ WKF)
            http://www.wsku.net/
            p.s. regulamentul de concur este WKF principal si secundar shobu ippon…asa pt necunoscatori…:)

          • Mihaela spune:

            Banuiesc ca esti vre-o sportiva ,sau vre-o antrenoare care a obtinut rezultate la campionatele WKF si sti ce vorbesti.Felicitari si succes in continuare!

    • SMB1923 spune:

      Inseamana ca te grabeai si nu ai avut timp sa vezi finalele si arbitrajul , sa fim seriosi nu poti compara un sportiv de pe wkf ,care in palmaresul international are 2 meciuri pe an ,ca doar este de ajuns sa te prezinti la un concurs tare ,cu amaritii de pe wkc care acumuleaza exp internationala cu multe meciuri in afara

    • suporter karate spune:

      in ce oras parasit traiesti de ai invitat sportivi pe tatami ul tau de bamus si n-au venit?…..din pacate WKF Romania este SINGURA federatie sportiva de contact CARE NU ACCEPTA SPORTIVI/CLUBURI LEGITIMATI PE ALTE FEDERATII SA PARTICIPE LA COMPETITIILE ORGANIZATE DE EI……luati exemplu pana si de la federatia ALL STYLE WAKO a domnului Dejanu…..desi ei au stiluri si reguli de semi si full contact accepta orice sportiv, orice stil

  14. Marian spune:

    Domnul Lucian Baroiu nu face decat sa va deschida ochii, atat sportivilor si antrenorilor de la WUKF cat si Ministerului care sunteti cu totii pacaliti. Asa ca nu mai injurati degeaba, puneti mana pe munca si daca chiar sunteti pregatiti va inscrieti la WKF si atunci vadeti adevarata valoare. Sa vedem daca aveti curaj.
    De injurat este foarte usor. Nimeni nu injura WUKF, atentie!

    • suporter karate spune:

      poate e timpul sa se inscrie cei legitimati WKF la cometitiile WUKF….nu o sa-i impiedice nimeni decat propria lor pregatire sa devina campioni mondiali WUKF….daca e asa de simplu….si in momentul in care in spirit absolut sportiv si WKF va primi NECONDITIONAT DE APARTENENTA LA O FEDERATIE SAU UN CLUB un sportiv in competitiile sale…..fie ca cel mai bun sa castige

  15. Catalin spune:

    Multa falsitate, sportivi mediocri, romani campioni mondiali la karate ( 11 natiuni ) , minciuna bine disimulata sub o imagine media bine promovata, acesta este WUKF.
    Sunt convins insa ca si aici sunt sportivi de valoare, insa acest sistem de impartire medalii promovat de WUKF, ii va distruge.

    • Mihaela spune:

      Faceti o mare confuzie,vorbiti despre cele 11 tari care au avut sportivi duminica in finale.Daca participati la deschiderea campionatului stiati cate tari au participat.. Dar oare conteaza adevarul,vreti sa-l stiti?

    • heu spune:

      ….cine cunoaste STIEEEE !!!!!!

    • suporter karate spune:

      nu au fost doar 11 natiuni dar nu conteaza cand numeri cu degetele de la picioare….si esti si miop….da suntem o federatie cu resurse limiate…..ca si 90% din populatia globului…..daca maine acest campionat va avea loc in Japonia …Romania va avea maxim 10 sportivi si japonezii 1000…cu procent de medalii corespunzator….so mult succes la ISKF in Turcia….si anuntati ministerul de resort de pe acuma sa va puna banii de medalii deoparte…

    • wauu spune:

      Vorbiti din experienta cu „distrusul” ?

  16. suporter karate spune:

    Demersul WKF de a promova karate ca si sport olimpic macar din 2020 a esuat.
    Transpunerea si transformarea unei arte martiale care are ca filozofie ¨¨ un atac un mort ¨¨ intr-un sport cu reguli aproape non-combat datorita regulamentelor care au dus la extrem ¨¨securitatea¨¨ sportivilor a scos toata frumusetea acestui sport {de parca la box sau taekwando contactul e mai moale].
    Poate trebuie un val mai tanar sa gandeasca mai bine aceasta transpunere.
    Cat despre deschiderea la dialog presedintele WUKF si WKC Romania (profesor universitar la Politehnica Cluj) dl. Liviu Crisan l-a invitat la discutii pe Dl.Baroiu INAINTE de desfasurarea competitiei…..raspunsul dumnealui a venit acum….noi nu contestam valoarea WKF la nivel mondial……e evidenta…de asta si instructorul federatiei WKC Romania de kumite este un Campion modial atat WKF cat si WUKF pe nume Cristophe Pina…..deci la nivel mondial mai e de munca dar exista vointa.
    Cat despre ce se intampla in Romania situatia e total pe dos : WKC are atat la copii cat si la cadeti juniori si seniori cca 12 competitii locale pe an la care participa regulat peste 300 de sportivi plus in afara de aceasta Cupa Romaniei,Campionatul National precum si o competitie cu participare internationala Cupa Campionilor de la Cluj.WUKF deasemenea organizeaza la fiecare doi ani Campionate europene si mondiale PENTRU COPII….la fel ca alte sporturi si acest sport incepe cu copiii sub 7 ani….campionii mondiali pe care dvs ii contestati azi azi n-au avut copilaria ca si ceilalti copii….3 antrenamente obisnuite pe saptamana…..si in fiecare zi inaintea competitiilor….nopti dormite in masina,tren. avion….in fine
    WKF Romania sau FRk organizeaza doua competitii pe an atat la copii cat si la cei mari….pentru cunoscatori la probele de kata nu exista pentru ca nu se antreneaza …pentru ca NU MAI ARE CINE SA-I INVETE…….presedintii cluburilor sonore niste nume mari si atat care au invatat karate de pe casete video aduse de afara pe vremea lui Ceasca…..au meritul lor dar e timpul pentru ceva nou….au acaparat salile cluburilor mari Dinamo,Steaua,Sportul etc….si au mai infiintat cate un club condus tot de ei sa fie la numar in federatie si cam atat.Exista si acolo sportivi remarcabili ….un Traian la Dinamo…o Francesca la Steaua…o Claudia la Sportul.dar cred ca si lor le trebuie cea ce WKC a inteles sa faca….a adus un Nakamura pentru a instrui sportivii la kata goju ryu,un Fischer pentru kata shotokan,un Pina pentru kumite

    • sportiv wkf. spune:

      Mda… nici macar nu stii despre ce vorbesti ;;) Dinamo, Steaua sau Sportu.. nici una nu a invatat de pe casete… dar ce sa faca altceva romanul decat sa fie destept? Apropo.. nu exista Claudia la Sportu’ 😉

      • suporter karate spune:

        Da filozofule era si Claudia tot la Dinamo……ce mare greseala am facut……nu stiu cati ani ai dar intreaba’i pe urmatorii:Bogza,Manea,Ghinea dupe ce au invatat ei de au ajuns centuri negre 6-40 dani….pardon ani si peste aceasta varsta….

        • sportiv wkf. spune:

          Da.. ai dreptate dar in acelasi timp tine cont, atat tu cat si restul celor care contesta cunostiintele unui om precum Adrian Ghinea nu veti stii niciodata atatea lucruri despre karate cate el a uitat pana acum 😉

  17. SMB1923 spune:

    Sa inteleg ca sportivii medaliati fac de ras Romania in timp ce sportivii din wkf care sunt ciuca batailor la campionatele Europene si Mondiale sunt mandria tarii , cam dubios dar sa puteti vb ar treb sa faceti ceva in concursurile acelea puternice pe care le enumerati , valoric sportivii din tara sunt sensibil egali , dif e ca unii stau capra altii nu
    Un sportiv complet si bun treb sa fie si un caracter puternic si sa nu se dea dupa cum bate vantul , in wkf sportivii din lot pleaca cu apa paine si hartie igenica dupa ei iar in wkc sportivii au asigurat totul de catre fed si sunt respectati , asa ca si aceste lucruri contribuie la val unui sportiv iar cei din wkc au un plus in fata …. altora

    • suporter karate spune:

      cu apa paine si hartie igienica nu o sa fie performanta niciodata….poate doar coada la toaleta….

  18. Adrian spune:

    Dragii mei treziti-va. Sunte toti sportivi romani, antrenori romani, ce se intampla cu voi, de unde atata ura?
    Nimeni nu e mai bun decat altul, nimeni nu detine adevarul suprem, fiti rezonabili si bucurati-va cand un roman reuseste sa faca ceva laudabil. O face pentru toti, ca sa nu mai fim priviti afara ca un popor de rang inferior. Cand un roman capata o recunoastere internationala intr-o organizatie mai mica sau mai mare e o recunoastere a faptului ca in Romania exista si alti oameni decat cei ce ne fac tara de rusine.
    Cand imnul Romaniei suna intr-o sala de sport de oriunde e o recunoastere ca un sportiv roman a fost mai bun decat altii din alte tari; ca a fost mai greu sau mai usor nu are mare importanta, imnul e acelasi.
    Ce e mai important oare pentru noi? Sa participam acolo unde drumul este inchis sau sa identificam directiile unde putem sa ne facem respectati?
    Ne creem o falsa problema legata de „cine e mai bun” ! Oare nu ar fi mai bine sa incercam sa invatam fiecare de la celalalt, sa ne ajutam reciproc si sa fim uniti in tara noastra nu sa exacerbam tensiunile create la nivel mondial datorate unei dorinte meschine de a domina o piata ?
    Poate ati uitat ca „cine sabia va ridica de sabie va muri”. Sa speram ca aceste cuvinte nu au legatura cu realitatea noastra din Romania.
    Pacat ca vorbim de sport, de fair-play sau de solidaritate sportiva. Darspunea un tip foarte inteligent din tara asta: „Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”. Cata drepatate avea !

  19. scs spune:

    Sportivi din FRK au adus o multime de medalii la Campionatul Mondial De Goju Ryu unde au fost 49 de sportivi din 5 tari :)))))…. Halal campionat … Sunteti o rusine pentru karateul romanesc!!!!

    • suporter karate spune:

      campionatul mondial de Goju Ryu?……tu stii ce i ala Goju Ryu? stii macar cum se cheama lupta lor gen kumite in goju ryu ?…..stiai cumva ca, kumite in goju ryu se cheama irikumi si au regulament de apropiat kyokushin…voi ati distrus orice spirit de lupta in karate concurand cu cisme si botosei si o masca stupida pe fata….ati dus arta martiala in sfera sportului penibil….de aceeia nici un comitet olimpic never ever n-o sa accepte o mangaiere de picior in botoshi ca si victorie olimpica

      • scs spune:

        Datorita unur personaje asa ca voi !!!!! Crede-ma ca stiu goju ryu si in general ce inseamna karate mult mai mult ca si tine … !!!

        • suporter karate spune:

          pui pariu pentru asta?….expilica-mi atunci ce inseamna CN kumite Goju Ryu ? organizat de WKF Romania….ceva ce inseamna Steaua vs Italo?….explica pana la cap ce e goju ryu la aceasta competitie made in Steaua -Bogza….sau la CN Shito Ryu WKF made in Dinamo and Manea…sau la CN Shotokan made in Ghinea Sportul Studentesc…..competitiile voastre au iesit demult de pe orbita artei martiale tradititionale origine a sportului promovat…..kata pe un stil urmat de buna cunoastere a bunkai ului (explicatia tehnicilor prezentate)….si apoi un kumite free…..nu exista kumite goju ryu, shito ryu….exista o lupta cu reguli de traditional – un atac un mort care reguli fac totul pentru scopul mai inainte precizat

  20. scs spune:

    Nu o sa reusiti niciodata sa fiti la nivelu FRK WKC !!!

    • Ionut spune:

      Asa e…incercam sa fim mult mai buni!!! a si vedeti ca au o promotie de medalii la magazin.

      • diana spune:

        La care magazin? vad ca tu ti-ai cumparat deja, si de aceea sti? nu?
        frumos!!!!
        P.S incercati in continuare sa fiti mai buni, deocamdata nu ati reusit!
        mult succes!

    • sportiv wkf. spune:

      Adevarat… din locul in care suntem noi este imposibil sa cobori pana acolo :))

  21. GEO spune:

    Am luat cu copy-paste postarile domnului Baroiu.Asa ca sa vedem cui nu-i convine initiativa dansului!

    Lucian Baroiu Ca si concept doresc sa propun pe viitor organizarea unui Campionat National Interfederal unde sa putem verifica cu adevarat valoarea tuturor sportivilor romani. Nu am vrut si nici nu vreau sa contest valoarea celor care muncesc cu adevarat, respectiv sportivii si antrenorii, dar trebuie sa intelegem o data pentru totdeauna ca aceasta infalatie de feceratii a aparut ca urmare a faptului ca fiecare dintre cei care le conduc si-au dorit sa devina „Mari Maestrii” si sa aiba cate o organizatie in care sa poata fi stapani.

    • suporter karate spune:

      problema multi -federatiilor in karate din pacate nu e de loc romaneasca e doar foarte multinationala…la noi e doar un ecou balcanic……acum ceva timp l-am intrebat pe sinhai Marinescu daca exista vreo sansa sa se rezolve problema si el a fost foarte categoric ¨¨nu¨¨¨

      • I know spune:

        Shihan Marinescu, nu sinhai.!!! Este un domn care in curand va conduce toata miscarea de karate si arte martiale din Romania !!! ( nu un nimeni fara calitati umane).

        • suporter karate spune:

          imi cer scuze pentru greseala titulaturii……eu in 83 m-am antrenat la sala lui undeva in Floreasca pe intuneric pentru ca sportul era interzis…..el lucra din pasiune 90% dupa casete video de pe afara…..practicam oficial judo si autoaparare….dar asta e e alta poveste…..revin la afirmatiile lui recente….”sunt atat de multe orgolii si la nivel international incat unificarea federatiilor e imposibila”

  22. GEO spune:

    Trebuie sa incetam o data sa mai folosim deviza care spune daca nu esti in federatia mea nu existi. Eu unul imi doresc sa putem ajunge in Romania ca toti practicantii de karate sa poata participa in toate versiunile de karate fara a mai fi obligati sa indeplineasca reguli stabilite de catre stapanii de federatii. Ca fost sportiv de performanta in karate-ul din romania imi doresc sa se ajunga din nou la nivelul anilor in care erau pe categorie minim 32 de sportivi si cand deveneai campion national erai sigur ca nu mai este altul pe alta categorie in alata federatie. Ii provoc pe aceasta cale pe toti sefii de federatii sa accepte si sa fie de acord sa avem activitati comune in care sa se poata dezvolta cu adevarat miscarea de karate din Romania. Celor care ma contesta sau nu ma cunosc le transmit ca fac parte din prima generatie de campioni nationali de karate din Romania(-75kg) care am fost 32 pe categorie la zone si 32 pe categorie la turneul final, pentru cunoscatori am castigat toate meciurile inainte de limita. Deci in concluzie nu vreau sa mi se spuna domn, ci decat un fost campion real de karate

    • suporter karate spune:

      OK sa luptam in continuare pentru acest sport….sa dispara dinozaurii care au acaparat monopolul acestui sport domnilor fost Manea…actual Bogza si Ghinescu…..lasa-ti competitia in arena

      • Decathlon spune:

        Unii dinozauri au muncit in sala si dat valori care azi fac performanta, un Traian de la Dinamo, Claudia, Mirea Alexandra, Mariana Mihalea si altii tot de la Dinamo. Asta o fi dinozaurul Manea ?

        • suporter karate spune:

          e timpul ca Traian si ceilalti sa preia conducerea….sa antreneze copii,sa mearga inca de la copii la concursuri mari cu multi participanti atat la kata si la kumite….si apoi sa culeaga roadele…..inca cluburile voastra i-au in ras kata…..si probele ei….dar pierd prin asta o medalie din start…..in plus….o explozie asa zis „artistica” in lovitura din kata…..aduce sigur un punct la kumite….

    • Mihaela spune:

      Mie mi-ar placea sa se intample asta …

    • diana spune:

      nu trebuie sa incetati sa mai folositi devize, trebuie sa incetati sa va legati de scandaluri pentru afirmare!!!

  23. GEO spune:

    AMBELE COMM. DE MAI SUS II APARTIN LUI LUCIAN BAROIU.MI SE PARE SUPER OK INITIATIVA LUI.

    • suporter karate spune:

      lucian BA… Roiu in nici un caz….

      • SportRevolution spune:

        Lucian Băroiu, noul președinte al FR Karate
        Publicat la 12:40 am, 15/04/2013 de Mihai Clinciu

        Băroiu a declarat pentru Sport Revolution „“Îmi doresc ca Federația Româna de Karate să fie unică, să nu mai auzim de alte federații. Karate este un sport care nu a fost deloc mediatizat până acum, când s-a ivit ocazia de a face circ legat de Adunarea Generală….”

        INTERESANT SI UTIL COMENTARIUL DAT IN PRESA. AVIZ CELOR CARE NU AU TOATE INFORMATIILE LA ZI.

  24. Adrian spune:

    https://www.facebook.com/photo.php?v=613595595336812
    Cam asa arata un meci intre un sportiv(aka ) de pe federatia ” slaba ” si unul de pe cea buna(shiro) . Arbitrii sunt de o valoare inestimabila…

    • suporter karate spune:

      papagalule……habar nu ai de cea mai mica regula de arbitraj….dar e bine ca ai postat linkul k sa te faci de ras….cu totul….nu stiu cine e …blonda de la drept care arbitreaza dar posteaza i acest meci chiar filmai din singur unghi domnului amzulescu…..sa vezi ce parere are…..va furati caciula singuri….pacat ca pe acolo mai sunt si sportivi chiar buni….imi cer scuze Traian Iancu, Claudia Nitu,Francesca….si celorlalti………..bravo Iorga Vlad ca ai avut modestia sa ti duci crucea in acea competitie……un adevarat campion

    • Karate WKF spune:

      Ao-albastru!

  25. george spune:

    Ce onoare pe Paul(Ao), sa lupte cu un multiplu camion mondial si mai mult decat atat,il si invinge!Felicitari sportivilor,sunt buni!

    • SMB1923 spune:

      Un sportiv in varsta de 20 de ani contra unui sportiv cu 20 de ani de experienta , nu vad nici o mare prapastie intre ei cum se lauda unii
      Arbitrajul a stricat meciul

      • george spune:

        sportivul de 20ani de care ziceti dv este multiplu campion mondial pe cand cel cu experienta nu a avut norocul asta;)

    • suporter karate spune:

      apagalule……habar nu ai de cea mai mica regula de arbitraj….dar e bine ca ai postat linkul k sa te faci de ras….cu totul….nu stiu cine e …blonda de la drept care arbitreaza dar posteaza i acest meci chiar filmat din un singur unghi domnului amzulescu…..sa vezi ce parere are…..va furati caciula singuri….pacat ca pe acolo mai sunt si sportivi chiar buni….imi cer scuze Traian Iancu, Claudia Nitu,Francesca….si celorlalti………..bravo Iorga Vlad ca ai avut modestia sa ti duci crucea in acea competitie……un adevarat campion

  26. ZARONE spune:

    adriane ce ai vrut sa arati prin acest meci ??? cat de corecti , perfecti si impartiali sunt arbitri romani de pe frk
    am fost prezent si este dureros pentru onestitatea acestui sport sa avem partea de asemenea arbitri ….

  27. george spune:

    Adrian,Zarone , aveti dreptate!arbitri au gresit! inainte de ashi baraiul lui iorga , paul a executat un uramawashi de i-a sucit capul dar arbitri n-au vazut si i-au dat 3 puncte nemeritate lui iorga.asta e! sunt si ei oameni!

    • suporter karate spune:

      papagalule……habar nu ai de cea mai mica regula de arbitraj….dar e bine ca ai postat linkul k sa te faci de ras….cu totul….nu stiu cine e …blonda de la drept care arbitreaza dar posteaza i acest meci chiar filmai din singur unghi domnului amzulescu…..sa vezi ce parere are…..va furati caciula singuri….pacat ca pe acolo mai sunt si sportivi chiar buni….imi cer scuze Traian Iancu, Claudia Nitu,Francesca….si celorlalti………..bravo Iorga Vlad ca ai avut modestia sa ti duci crucea in acea competitie……un adevarat campion

    • . spune:

      Intradevar , i-a sucit capul cu un uramawashi dar atat, nu l-a si finalizat ! Pana sa aterizeze a cam luat altitutine ! george, mi se pare mie sau tu esti un copil de 15 ani care vrea sa dovedeasca ceva ce nu exista ?! nu mai fa afirmatii pe care nu sti sa le susti .

  28. ZARONE spune:

    si pentru cultura generala a cunoscatorilor ; WUKF – doreste unificare intregului karate-u mondial primind in randurile sale orice federatie nationala ( http://www.wukf-karate.org/?pg=members ) nu monopolul acestui sport precum isi doreste WKF

  29. Un Karate-ka spune:

    Domnule Baroiu va aduc la cunostinta Articolul 1.7 din Statutul WKF:

    1.7 „The WKF has the aim of promoting, organising, regulating and popularising the sport of karate all over the world, of protecting the physical and mental health of the athletes, of contributing to the development of friendly relationships among the National Federations and of defending the interests of karate through out the world.”

    Forul international din care cu atata emfaza afirmati ca faceti parte, stie in ce „razboi” al orgoliilor sunteti implicat?

    Nu imi este la inima nici domnul Crisan, dar din punct de vedere al organizarii, instruirii si coordonarii, promoveaza un Karate „pur sportiv” si o face bine. Sportivii „de sub umbrela” organizatiei pe care o conduce, sunt buni sportivi, si atat.

    Poate ati uitat domnilor Baroiu si Crisan ce inseamna Karate-Do.. Poate ar trebui sa va puneti o centura alba si sa cautati o sala unde se practica si promoveaza Karate-Do si sa o luati de la inceput. Poate ati uitat ce inseamna Dojo. Poate ati uitat ce reprezinta Dojo Kun, Niju Kun si alte chestii „neimportante sau invechite”. Va veti justificati ca Arta Martiala evolueaza. Asa e… dar in sport? De ce va mai numiti Karate-Ka?

    Si cel mai regretabil lucru este ca ati uitat ca:

    „Karate începe şi se termină cu “REI”. (Respect)
    空手道は礼に始まり礼に終る事を忘るな
    Karate-do wa rei ni hajimari rei ni owaru koto a wasaru na”

    Ar fi bine sa ramaneti in carapacea voastra si sa va vedeti in continuare de afacerea banoasa care se numeste Karate pentru voi si sa nu mai iesiti la rampa cu declaratii si replici care mai de care mai „pline de respect”.

    • Kamamura spune:

      dl Baroiu face din actuala federatie o anexa a firmei AKA de paza, nu are competente manageriale, e ajutat de finul Ghinea, dm de casa si consilier. Ceilalti sunt adusi din afara karateului, nu cunosc fenomenul sportiv din ultimii 20 de ani, ca sa nu mai spun dinainte de 89. Corect, vrea o afacere banoasa dar pentru el.

  30. PITI spune:

    Am citit acum, la miezul noptii, toate comentariile de mai sus. As vrea sa-mi exprim si eu punctul de vedere. Precizez ca sunt direct implicat in activitatea FRK, de la infiintarea ei pana in prezent, cu toata fiinta si resursele de care dispun. Au fost ani in care am suferit, in care mi-am spus parerea, care era opusa fata de cea a conducerii de atunci. Am fost izolat un timp, dar nu am parasit aceasta Federatie si am ramas in continuare sa lupt. Ceea ce nu am inteles, si nu voi intelege niciodata, este motivul pentru care multe cluburi care au activitate competitionala au ales sa paraseasca FRK. Practicam karate, prin definitie, suntem luptatori. De ce nu au ramas toti sa lupte si sa schimbe ceva. Sa aduca lucrurile la normal? Cand a luat fiinta aceasta Federatie, toti eram acolo. Noi am fondat-o. Noi am vrut sa fie asa. Personal am rezistat pentru ca am avut cativa prieteni care m-au sustinut si m-au ajutat. Si am sperat ca, la un moment dat, se va face dreptate. Am avut idealuri comune si aceeasi conceptie despre „a lupta”. Una dintre aceste persoane este si Lucian Baroiu. Valoarea lui, ca sportiv, nu cred ca poate fi contestata. A suferit mult, atat ca sportiv, cat si ca antrenor, din acelasi motiv: nu a avut aceleasi pareri ca fosta conducere. A fost izolat. Dar a ramas aici, nu a facut nici macar o jumatate de pas inapoi. Daca unele persoane au inteles ca, prin ceea ce a declarat, a criticat valoarea sportivilor romani se inseala. Cred ca ar fi ultima persoana care ar face acest lucru. Declaratia lui este o critica la adresa celor care au permis, prin legile pe care le-au promulgat, sa se ajunga aici. Este dorinta unui fost sportiv ca toti practicantii de karate sa fie intr-o singura Federatie, sa lupte pentru a arata ca Romania are valoare si conteaza in WKF. Este dorinta unui om de a schimba mentalitati, de a pune lucrurile in ordine si de a crea un sistem de valori corect in karateul romanesc. Este, pana la urma, un indemn de a reflecta fiecare dintre noi daca este corect si normal sa abandonam o cauza cand apar greutati sau sa ramanem in picioare si sa luptam pana la sfarsit. Suntem in WKF. Este foarte greu sa obtii rezultate mari cand lupti cu tari care au un buget anual care se invarte in jurul a un milion de euro. Dar noi nu dam inapoi. Nu parasim WKF-ul. Este o experienta unica. Tocmai de aceea ne place in WKF. De aceea am hotarat sa-l alegem pe Lucian Baroiu in functia de Presedinte al FRK. Ne mandrim cu el si il vom sustine in toate demersurile pe care le va face. In cele cinci luni de cand a fost ales a facut deja multe. In curand o sa apara si rezultatele asteptate. Personal eu cred cu tarie in Lucian Baroiu, si invit toti practicantii de karate din Romania sa ia parte la cel mai mare proiect national pe care l-am inceput in ianuarie 2013: FRK.

  31. Leonard spune:

    „Sa fim Campioni Mondiali in curtea scolii”

    Ne dorim cu orice scop sa fim Mondiali, sa fim “cei mai buni”.
    Ce spuneti daca am organiza in fiecare luna cate un „Campionat Mondial”, astfel incat sa fim recunoscuti si sa ne cante imnul, oricum si oriunde, pentru simplul fapt ca suntem „cei mai buni, din curtea scolii”.
    Ne place sa ne mintim, astfel incat sa pierdem din frustrarea care ne apasa si ne trage in mocirla din care vrem sa iesim prin orice scop si mijloacele. Ne plac titulaturile, astfel putand ciupi ceva banuti de la buget, si asa sarac, pentru lucruri facute pe genunchi.
    Daca am denumim Campionate asa zis Mondiale, Campionate Internationale, atunci vom avea Campioni Internationali, dar asta nu suna asa bine ca Mondial, si bineinteles nu mai poti merge cu “hartiutele pregatite”, sa ceri dijma cuvenita de la minister.
    In dorinta de a fi Mondial sau de a avea Mondiali, se uita de respect si de faptul ca atat sportivii cat si antrenorii muncesc si depun un efort conum in a fi cei mai buni, dar totusi nu oricum….trebuie sa tinem cont de faptul ca noi cei prezenti nu suntem importanti, ci aceia care se formeaza si mai ales, cei care inca nu au stors kimonoul de transpiratie.

    • Mihaela spune:

      Cum sa te trezesti intr-o dimineata,sa uiti ca pana acum cateva luni federatia ta nu dadea nici doi bani pe concursul WKF ,ca aproape toti sportivii si-au luat medalii si bani pe competitii de stil si sa te transformi in judecator? Este usor sa denigrezi,nu?

  32. Kamamura spune:

    Adaug si pe noul presedinte, Baroiu Mondial !!!!!!

    • suporter karate spune:

      Baroiu Mondialu’ suna bine pentru o noua melodie a lu² Guta…….il mutam in Sintesti imreuna cu sediul federatiei si ii compunem melodii…..sau prefera in Pipera langa Becali….nu e departe de Otopeni…..oricum banii provin tot de pe acolo…..aceiasi zona

  33. manea gabriel spune:

    Presedintele FRK , domnul Lucian Baroiu, are perfecta dreptate. Nu se poate , sa organizezi un CM in care sa castigi un sfert din medalii. Pe de alta parte este compromis karate-ul , ca arta martiala. Si nimeni nu are dreptul sa faca asa ceva . Il sustin ferm pe domnul presedinte in demersul sau de a atrage atentia ca Romania nu se va remarca , in lume, decat prin actiuni serioase se solide.

  34. ZARONE spune:

    PARCURGETI MESAJUL UNUI ADEVARAT PRESEDINTE ( nr de ONOARE ) AL FEDREATIEI MONDIAL SI VE-TI INTELEGE DIFERENTA INTRE WKF – SI – WYKF

    Dear WUKF members
    Dear Karate friends

    The preparations for the next WUKF events are
    running very well, we are doing the last adjustments for optimizing the program
    of the competitions considering a lot of factors that affect the sportive
    performance and the time of the teams.

    For WUKF the final result of our activity is
    the level of our competitions, sometime our requests are too high for the
    national organizers producing tensions between the leadership of the world
    organization and the national one. Some of our passed events were tensioned by
    these problems, we did not agree with the organizers that made from WUKF events
    „the business of their life” charging the hotel prices and the transfer rates,
    trying to modify the program of the competition or of the opening ceremony for
    their business interests or other. WUKF has a very clear strategy that showed
    good results in our last 8 years of experience. All the organizations asking
    affiliation to WUKF knows our rules accepted that and were very happy to be
    part of WUKF. Of course they made their plans that sometimes were not fulfilled
    and this way who do you think were guilty? Of course these were the referees,
    the WUKF leaders or others, never themselves, never their management incapacity
    or wrong strategy.

    For example our former affiliated member from
    Italy, Federatione Italiana Karate (FIK), Mr. Daniele Lazzarini was very happy
    to affiliate to WUKF even before his decision other 5 federation from Italy
    were already affiliated. No other organizations from Italy were accepted after
    this but in January he considered that there is not enough „vital place” in
    WUKF for his federation. Into the new organization there will be no problems
    regarding the Italian concurrence, for sure FIK will be the Italian champion to
    all the international events, the best Italian federation from IKU. The
    fabulous solution was discovered of course; it is the safe solution to be the
    first in your country ? to be alone!

    We received some letters from our members that
    are angry for the wrong information that they received from other organizations
    considered as „concurrence” for WUKF. We do not believe that in the sport world
    or especially in the Martial Arts world the „the wars could have winners”; this
    is why we are not engaged in any war. We have our way (that could be amended or
    re-adapted for sure if the majority of the members will decide this) and we
    don?t need to fight with other organizations. It is impossible to lead an
    organization that will fulfil everybody interests or egos. So who like WUKF life
    will be part of WUKF who will like more other way nobody will stop them to join
    other organizations. WUKF never pressed the members to participate only to our events;
    we were not afraid that our members could compare the events organized by other
    federations with ours and decide to leave WUKF. Our members were free to decide
    for them, we tried to offer the best quality and understanding keeping the high
    level that we imposed. Some other organizations are using their time to develop
    strategies against us placing their events exactly same weekends like ours and
    the reasons are very clear for all. No matter that they copied mostly all the
    WUKF way of information, structure of competitions, categories or program of
    course into a less organized and nice shape. They try to copy WKF also
    forgetting that the largest Karate organization in the world is based on
    totally other principles. But everyone is free to decide for their future so we
    are proud to see that other organizations copy our ideas, this is a prove that these
    are good and functional. We are happy that Karate Rotation is spreading into
    the world and is nice that „the concurrence” don?t have the small imagination
    to find another name at least. We want to assure them that we don?t need copyright
    for nothing that we invented and brought to the Karate World, it is our
    contribution to the development of the karate competitions and if this is good
    everybody could use it. But we are not relaxing! We shall go forward
    introducing new ideas or new strategies that will push karate forward helping
    the development of our members into their countries.

    We have already a good experience, we have many
    members and in the next period we shall start an evaluation of all. There are
    members that need only our logo on their web page and we have to inform them
    that there will be a minimum participation rate at WUKF events that the WUKF
    leadership will propose in the next period and the Congress will decide. A
    first step was made one year ago; we have two divisions now, the federations
    that paid the membership in time and the other. Now we shall improve this
    system giving more importance to the federations that participate and support
    the WUKF life. There are and will be an
    organization that accuse us that we have too many members into one country, of
    course exaggerating as usual, but is so easy to check the reality accessing the
    WUKF webpage to see that we have only 2 in Russia and 3 in Ukraine or other.
    There is the second division too grouping the organizations that sent affiliation
    forms but never paid fees or participate to our events. We consider that just
    intention of affiliation and we don?t mix this group with our active members.

    Now we have already a very good „WUKF network
    of competitions in Europe”. Every month our strongest members offer real WUKF
    competitions where the competitors could be tested and the referee could be
    trained. It took us 4-5 years to organize this and if you remember the WUKF
    general secretary had an important contribution to the development of this idea.
    Very strong competitions in Ireland, Poland, Ukraine, Belgium, Italy, Hungary
    or Romania are organized every year in pure WUKF rules, using WUKF system and
    referees and other will follow in Denmark or Germany. WUKF will support all,
    encouraging our members to take part in all events, to communicate and to join
    the WUKF family.

    We have more federation in England or Italy
    because the Karate activity in these countries is very high a lot of
    competitors and clubs being registered here; we have more members in India
    because a large country like India has many district federations that due to
    the distance could be easily administrated this way. WUKF respect the will of
    the members, we respect the national particularities and we never pressed our
    affiliated members to join into one structure if this is not a natural and
    national desire, but we recommended this many times. In the next period we
    shall recommend to the new WUKF leadership that will be elected at Bucharest to
    focus on the national particular aspects improving the work and communication
    between our members especially if they „share same country”. The second part of
    this year the new WUKF leadership will have the duty to identify our active
    members in every affiliated country and to find solution to give them the best
    possibility to develop their organizations into their countries. We can?t
    protect „affiliated members” that are not participating to our events or
    „forget” to pay the membership fee. We understand that there are financial
    problems everywhere and this is why WUKF is organizing competitions all over
    the world bringing our system our knowledge and our rules in Asia and America
    or Africa as well. We offer the possibility to all the members to take part
    into our events, to be part of WUKF, to take our experience, to adapt it and to
    transfer it into their countries improving and developing their federation
    activities.

    We all know what is good for our federations
    and the „offer is very large on the market” this is why WUKF is not afraid of
    any concurrence that tries to copy structures or programs. The real and fair
    concurrence is to try to have a better organization of the competitions, a better
    referee team or a better innovation.

    And WUKF knows this very well and will not
    waste the time to block activities of other organization, we shall work and we
    shall try to „do the best karate in the world”. And if you consider that this
    is important for your federation than WUKF is your home and you are welcome.

  35. scs spune:

    Pai normal ca il sustineti ferm !!! Toti sunteti lafel , deaia niciodata nu o sa puteti sa fiti mai sus deatat … o sa ramaneti tot timpul ciuca bataii … Ar trebui sa va fie rusine … Ar trebui sa mergeti in sali sa va antrenati pe urma sa vb despre alti … deocamdata rezultatele voastre arata ca sunteti zero barat !!!!!

  36. Cosmin Popa spune:

    Stimate dl. presedinte Baroiu, Dupa parerea mea aduceti in actualitate divergente vechi pe care le reluati stereotip. In anii 93′-94′, cei din WUKO (actualul WKF), la nivel international si national contestau ITKF-ul (in plan national FRKT), miza fiind participarea la olimpiada. In acei ani, am auzit exact aceleasi replici, ca cei de la ITKF sunt o federatie mica, ca Romania castiga foarte usor acele medalii, ca dupa doua sau trei tururi devin campioni europeni/mondiali, etc. Trebuie sa intelegeti dl. presedinte ca fiecare federatie are regulile sale, iar faptul ca sportivii romani castiga medalii, in acord cu regulamentele si statutul acelor federatii, ne face sa ne simtim mandrii, ca si practicanti de karate. Asa ca va rog, nu reluati teme invechite si demodate ci preferabil ar fi sa acordati ,,cezarului ce este al cezarului”. In cazul de fata dl. Prof. dr. Liviu Crisan si sportivilor din federatia sa!

  37. Alexandra spune:

    daca contestati……(rezultate Romania VKF)sa se vada cati sportivi aveti voi pe categorie (WKF-ul mondial)

    https://www.sportdata.org/karate/set-online-wsku/popup_main.php?popup_action=results&vernr=589&active_menu=calendar

  38. Alexandra spune:

    Pamfil Catalin, Tinca Alina, Alina Mitran, Boga Adriana si multi altii dintre mai mariii campioni ai WKF ce apar pe aceste rezultate nu au fost cu Sacele in 2013, WSKU a lui Ghinea Adrian si nu a lui Sacele: aici scrie altceva….. http://www.wsku.net/index.php/members

    o zi placuta domnilor

    • Ionut spune:

      Alexandra faci o confuzie WSKU este o organizatie de stil, unde FRK este afiliata ( ca si alte multe organizatii de stil unde este afiliata )iar din martie acest an Dl Ghinea este reprezentant WSKU inlocuindu-l pe Dl. Sacele.
      Ce nu intelege lumea este ca Dl. Baroiu nu contesta absolut nici o medalie de stil , contesta un sistem care permite 20 de federatiii de karate intr-o tara si un minister care echivaleaza cu aceeasi unitate de masura rezultate intr-un campionat mondial cu 110 tari cu unul cu 26 de tari ….
      Noi nu avem nimic cu sportivi si antrenorii din WUKF , ii inteleg perfect, un club ca al Mihaelei Iorga nu poate venii niciodata la FRK-WKF pentru ca asta ar insemna ca anul urmator sa raporteze o scadere de medalii cu 90% , cu toate ca avem tot respectul pentru munca ei si sportivii clubului Rapid.
      Oameni buni sistemul este corupt si stramb !!!! iar cand cineva spune asta toata lumea se simte atacata

      • Alexandra spune:

        Nu stiu daca vi s-a adus la cunostinta…acest scandal ia amploare foarte mare la Minister ..sunt acuze grave din partea lui baroiu Mondialu ( asa ca si voi va trebuii sa dovediti veridicitatea rezultatelor optinute chiar daca ele sunt optinute de pe versiuni de karate usoare (miutze) !!!

        • george spune:

          wow! ai zis „si voi”:)) inseamna ca si voi! este ok asa!

        • Ionut spune:

          Este foarte bine ca ia amploare , din acest scandal de pirdut au doar marii maestrii si de castigat doar sportivii si cluburile.

      • heu spune:

        …Ionut, nu este nici o confuzie. Doar ascunderea adevarului din partea ta. Anul acesta au participat la WSKU in Istanbul cluburile din FRK care-l sustin pe dl A.Popescu impreuna cu acesta.
        Acesta este si motivul pentru care dl Baroiu nu a OMOLOGAT rezultatele.
        In lipsa rezultatelor internationale pentru propria federatie, ocupatia principala a dl Baroiu este sa improaste cu noroi celelalte federatii care au reusit acest lucru.

  39. Alexandra spune:

    Ups…..specialistii in Karate-ul „mondial” bat in retragere, ..au fost descoperiti??? nu mai au argumente???

    • Ionut spune:

      Nu Alexandra , dar este penibil sa ne certam pe niste lucruri evidente WKF este peste WUKF ca nivel de tari participante iar ceea ce incerci tu acum sa demonstrezi comparand mere cu pere ….nu merge!!!! asa ca tipati , agitativa , laudativa cu medalii de aur cumparate de Carefour si mult succes.
      A si inca ceva nu te mai agita cu ministerul atat cadeja a fost sesizat de FRK

      • scs spune:

        Bai Ionut…. Ideea este ca voi nu intelegeti un lucru … Noi nu spunem ca nivelul in WKF este slab, dar voi spuneti ca va bucurati ca treceti un tur la mondiale si ideea este ca indiferent ca voi ati participa IN WKF , WUKF , WUKO … si asa mai departe tot nu ati reusi sa treceti de turul 1 pentru ca sunteti extrem de slabi … nu puteti sa va imaginati cat de slabi sunteti :))))))… sincer iti spun lasate de Karate si mergi la pescuit ,e mai bn pentru tine !!!!

        • Măta spune:

          suntem extrem de slabi..asa e.. ai dreptate bai secesistule..Puternicule! DUMNEZEU al karateului ce esti tu…:)))))))))
          daca vrei sa ne tragem de sireturi raspunde la coment sa vezi ce`mi bat joc de tine..:))) la asta ma pricep mai bine decat la karate..;)

          • scs spune:

            pai cu siguranta sunteti extremi de slabi asa cum esti tu si la creer … Si cu siguranta la Karate nu te pricepi deloc … Si cu siguranta nu ai tu cum sa te tragi de sireturi cu mn pentru ca nu te poti ridica tu la nivelul meu ! nu prea te duce capu crede-ma !!!!!

    • InLumeaVoastra spune:

      Alexandra, tu esti exagerat de proasta. Este halucinant cum unii oameni pot fi atat de rupti de realitate, cum ei chiar se consiera campioni mondiali, adica cei mai buni din lume.

      WKF este federatia OFICIALA de karate. Oficiala, adica recunoscuta de Comitetul Olimpic International (si de toate celelalte foruri sportive internationale). Tot ce este in afara WKF este neoficial, deci practic e ca si cum n-ar exista. Oricine poate sa infiindteze o federatie sportiva, e nevoie doar de 2 sau 3 cluburi din 2 sau 3 tari pt a crea o federatie internationala. Asa e legea, proasta, si permite astfel de aberatii. Dar asta nu inseamna ca cineva (IOC, de exemplu) va da doi bani pe poftele amatoriste ale unor nulitati.

      E adevarat ca la nivel mondial Romania e zero, suntem printre cele mai slabe tari. Dar pe plan national, valoarea sportivilor din cele doua federatii (FRK si FRK WKC) e comparabila.

      • scs spune:

        Nu ai tu cum sa te compari cu noi mai mondialule din WKF … Nu ai atatea cunostinte despre karate ca sa te compari cu noi… Trebuie sa va obisnuiti cu asta … este dureros dar asta este realitatea !!!! Mult succes in continuare

        • InLumeaVoastra spune:

          Bai idiotule, articolul era despre ce inseamna WUKF la nivel mondial, adica un cacat, nu despre FRK vs FRK WKC. Boule!

          • scs spune:

            Bai taran fiert… Nu intelegi cu nu poti sta de vb cu mn… Esti chiar asa greu de cap !!! Sincer imi pare rau de tn … Saracule !

          • InLumeaVoastra spune:

            secesisitule, cand nu ai niciun argument si cand esti exagerat de prost, normal ca recurgi la replici de genul „nu mai vorbesc cu tine”, ca doar ce altceva ai putea sa zici? :))

          • scs spune:

            Ce zici … Poate ne intalnim si iti arat ce argumente am !!! Te bagi ??? Sa lasam vb si sa trecem la lucruri serioase !!!

          • InLumeaVoastra spune:

            :))))))))))) muistuleeeee

      • suporter karate spune:

        federatia este „atat” de recunoscuta incat CIO a respins karate in forma prezentata ca si sport olimpic….si problema este ca mai intai WKF Romania este zero mai intai la nivel NATIONAL…copii si cadeti juniori……seniorii cum pot sa fie dupa aceia la nivel international?

  40. Alexandra spune:

    Oare stiu mai marii Karate-ului Wkf ce reprezentant de doi lei are in Romania??? Stiu in ce ape se scalda ingerul si neprihanitul “b”aroiu??? stiu dansii ca, conduce federatia “mondiala” de pe facebook??? Urat din partea voastra, nu ganditi ca… niste adevarati karate-ka 🙁 , pacat ca va pretati la asa ceva , acuma ce o sa luati fiiecare faderatie din Romania la rost???

  41. Sebastian spune:

    Baroiu, ai dat-o cu bata in balta!!! Daca taceai filosof ramaneai!

  42. Dragos spune:

    Ce nu intelegeti ? dl Baroiu vrea sa deschida ochii pana si dlui ministru Banicioiu .
    Acum nu te astepti la maniere din partea cuiva care si-a luat bacalaureatul la vreo 35 de ani. Nu-si pierde el timpul si banul cu un profesor universitar doctor cum este dl Liviu Crisan.

  43. Alexandra spune:

    Cand trebuia sa fie felicitati sportivii WUKF, ii balacariti in presa..Dl.Liviu Crisan este un om decent, un bun manager( poate.. cel mai bun din karate).Daca pe fata sunteti atat de acid dle.Baroiu, ce faceti in spatele anonimatului. Rusine sa va fie …..

  44. ZARONE spune:

    Faptul ca o federatie ca FRK WKC a reusit sa acapareze spatiul media tv in GSP si sa transmita live o competitie ( simulacru ) dupa parerea eminentului guru al karate-ului romanesc BAROIU ( rusine sa ii fie pentru spiritul antipatriotic demonstrat ) dovedeste inca o dat faptul ca ati schimbat tusea cu jungiul ( uitativa cat de repede a accesat in lotul national BAROIU Jr de cand taticul este presedinte si finul sau nasul a ramas antrenor federal ) , Sincer am ajun sa ii regret pe domnul Manea si pe Domnul Popescu dar acestia aveau cel putin caracter si spirit patriotic

  45. STOP>>>FRUSTRATILOR spune:

    Baroiu si-a pus oameni „catelusi” sa faca propaganda online…brusc apare si metru liniar pu”I”cea….cremenea stefan… ne invita in wkf???? vai… ce va mai place sa va injositi..puteti cobori si mai jos ??? NU NE INTERESEAZA WKF….!!!NOI NU VREM SA FIM CA VOI!!!

    • paun spune:

      „”””””””””” NU NE INTERESEAZA WKF….!!!NOI NU VREM SA FIM CA VOI!!!””””””””””””””””””””

      Noi nu vrem sa fim geniali,
      Noi vrem sa fim CAMPIONI MONDIALI!
      intre nori,de sus in jos
      lungiti, ori scurtati in oglinzi
      Noi vrem sa ne strangem in brate
      toata ziua, toata luna patrata,
      prin acel aer cu picioare verzi,
      imitandu-l o data.
      Si inca o data, si inca o data,
      noi nu vrem sa fim geniali
      noi vrem sa fim trimbulinzi –
      tristi, palizi si grei generali
      mari,lungi, ascutiti, decorati,
      morti, dusi, rataciti, seculari
      si pe deasupra de toate, uitati.
      Noi nu vrem sa fim geniali,
      Noi vrem sa fim trimbulinzi,
      legati cu o tremurata culoare
      in fata, la volan, de oglinzi,
      mereu balansand spre-un adanc
      si el mereu in mutare,
      gonind pe soseaua substantivelor
      din declinare in declinare
      Noi nu vrem sa fim geniali,
      noi vrem sa fim trimbulinzi,
      asemenea generalilor mari,
      schimband lumina ce-o aprinzi
      in alta, in altul, in cu totul altcineva,
      asemenea generalilor mari,
      lungi, lati, decorati, portocalii,
      grei, goi, ososi, suferinzi,
      noi nu vrem sa fim geniali,
      noi vrem sa fim CAMPIONI MONDIALI!.

      • paun spune:

        CEL PUTIN TIE ,ANONIMULE CARE ESTI, TI SE POTRIVESTE PERFECT:))

      • STOP>>>FRUSTRATILOR spune:

        NICHITA STANESCU…apropoo e de la voi de pe wkf???
        p.s. voi conduceti federatia in citate si poezii…?????????????

        • paun spune:

          la care „voi” te-ai referit?! la mine si la Nichita Stanescu?!….sunt tot atat de implicat in federatie pe cat sunt de implicat in actul de creatie al lui Nichita Stanescu!:)…insa ca si chibit al fenomenului karate, am dreptul sa am o parere;)

          • STOP>>>FRUSTRATILOR spune:

            esti cam peste tot… alaturi de noua conducere, te bagi in comentarii…pai cum vine asta… nu esti din „ceata” smecherilor(Frk) ??? vreau sa-ti spun ca te bagi peste tot… ca musca in laptic…dle paun:)

          • STOP>>>FRUSTRATILOR spune:

            dle paun.. dar chiar asa,….ati modificat textul lui Nichita Stanescu cantec in doi?? l-ati personalizat ..ati pus si pe asta pecetea WKF??? ha ha ha

      • ???????????? spune:

        domnule paun???…..unde sunteti??? ……… v-ati ascuns???………. va e jena????
        (Nichita Stanescu -varianta wkf -Romania)

        • paun spune:

          vrei sa vorbim? cu mare placere! vasile paun pe facebook. daca nu ai nimic de ascuns ,vorbim oricand. ti-as lasa si nr de telefon dar anonim cum esti ,s-ar putea sa fii de gen feminin si mai citeste si nevasta-mea p-aici …in schimb daca esti barbat nu-i nicio problema! sunt hetero convins!

    • paun spune:

      Nu cred ca cine v-a invitat s-a gandit ca acest gest ar putea fi interpretat ca o injosire pentru cei din WKF, dar daca tu zici… Atat spiritul sportului despre care se face vorbire aici, cat si regulile bunului simt comun, impun respectul adversarului si/sau partenerului. Din partea voastra vine un potop de jigniri, de atacuri la persoana care incearca sa tina loc de argumente. E adevarat ca e foarte comod sa injuri de la adapostul anonimatului oameni cu nume si prenume, care isi asuma ceea ce fac si spun. Nu stiu daca e corect sau moral, dar ce mai conteaza? … Genul asta de atitudine ar putea fi definitia frustrarii.

    • InLumeaVoastra spune:

      Normal ca nu vreti sa fiti ca noi. Vreti sa va adunati doi vecini de pe scara blocului si sa ziceti ca unul e campion mondial si celalalt e vicecampion mondial. Ca faceti asta nu denota altceva decat tupeu, dar sa va si credeti cei mai buni din lume, asta e deja caz clinic. Locul tau si al vostru e la Corbeanca, fratilor!

      • scs spune:

        Nu ne dorim sa fim ca voi… Pentru ca sunteti foarte slabi… Si in al doilea rand nu esti frate cu noi… Oricum sunt convins ca nu ai habar ce inseamna Karateul … Apucate de pescuit sau mergi si antreneazate apoi mai vb !!! Deocamdata nu ati reusit nici unul din voi sa treceti de un tur si nici nu o sa reusiti foarte curand ,indiferent de federatie !!!

        • InLumeaVoastra spune:

          Repet ce ti-am scris intr-un comentariu anterior, cretin purulent! Nu era vorba despre FRK vs FRK WKC, ci despre faptul ca WUKF e un cacat, despre cum voi va credeti „campioni mondiali”, desi Romania, indiferent de sportivii care o reprezinta (FRK, FRK WKC, FRAM etc.), e un zero barat in karate. Ai inteles acum, boule?

          • ???????????? spune:

            hopa………..vad ca, deja treceti la injurii…..nu va mai puteti controla??? unde va dati numele real aratati ca nu va pasa….ca sunteti inteligenti……….. si cand colo ……….. va luati fata de anonimi si dai bice…otopenilor………………hahaha

          • scs spune:

            Retarzi asa ca tn am intalnit multi la viata mea … Cu siguranta ai atat curaj atunci cand esti anonim si stai acasa in fata calculatorului !!! Nus daca are rost sa ma pun la mintea unuia ca tn … Cum ziceam apucate de pescuit , cu siguranta e un sport mai potrivit pentru tine sau eventual de tabele :))) !!

          • Alexandra spune:

            Da, ma..suntem in lumea noastra, te oftici???

          • InLumeaVoastra spune:

            Hopa, nu mai au retardatii argumente, si-au dat si ei seama ca tot scandalul lor legat de cine-i mai bun in Romania n-are nicio legatura cu articolul si cu ce spuneam eu. Si atunci ce fac copilasii? Isi iau jucariile, merg la scara lor si nu mai vorbesc cu noi. :))

          • I know spune:

            woooooow..ai pomenit de FRAM, e urmatoarea de care va luati???…hm….oare ce-o zice Marinescu?

          • suporter karate spune:

            boul e un animal bland docil,modest si foarte muncitor….are toate atuurile unui sportiv de varf cum tu nu o sa fii niciodata….nu ai fost niciodata intr-o competitie….sau daca ai fost nu ai invatat nimic….de fapt nu ai invatat lucrul principal pe care orice sportiv adevarat il stie….”invata si sa pierzi fiindca nu ai cum sa castigi mereu”…orice sportiv din orice sport stie asta….dar tu nu….batman,batman…….wkf Romania prin reprezentantii lui…demonstreaza acum acest lucru…..nu e cazul sportivilor de acolo….ei stiu sa si castige si sa si piarda…….oss

    • ???????????? spune:

      Tot noi suntem retardati?? nu voi cei…. ..ca: paun, baroiu (care folosesc texte de pe net si le personalizeaza-wkf) …stati sa vedeti ce medalii aduc in weekend de la europene……:))))).o zi placuta… in lumea ta

  46. alexandra spune:

    si ..Alinuta….ce mai face??? vad ca nu-si mai da numele real!!! nu te mai tine nu? …carunto ca blonda nu esti…

  47. true story spune:

    apropooo…Boga Adriana, radea …de ghinea(cica..la stagiu(de kumite) cu Petinella sa facut de ras intr-un kimono de kata??? ??? (imbarligate sunt caile.. Dlui).

  48. karateka-man spune:

    Cele 20 de principii ale Karate-ului

    indicate de Gichin Funakoshi(1868-1957) ,sintetizate în Dojo-Kun în zilele noastre

    · Nu uita niciodata ca arta Karate-ului începe si se termina cu respect.

    · În karate nimeni nu ataca primul.

    · Karate cultiva corectitudinea.

    · Mai întâi cunoaste-te pe tine însuti , apoi cunoaste-i pe ceilalti .

    · Tehnicile mentale trebuie sa prevaleze asupra celor fizice.

    · Lasa-ti mintea sa rataceasca liber.

    · Neatentia si neglijentele sunt cauza tuturor nenorocirilor.

    · Sa nu crezi niciodata ca Arta Karate-ului poate fi practicata numai în sala de antrenament.

    · Arta Karate-ului se învata într-o viata de om.

    · Orice manifestare este un aspect al Karate-ului ,descopera acest adevar minunat.

    · Karate este precum apa care fierbe, daca nu mentii focul la o temperatura înalta(printr-un antrenament continuu)apa devine calduta.

    · Nu te gândi niciodata la victorie ,gândeste-te sa nu pierzi.

    · Raspunde-i adversarului tau în functie de strategia sa.

    · Câstiga batalia printr-o strategie naturala.

    · Considera ca mâinile si picioarele tale sunt arme.

    · Daca iesi afara din casa ,10.000 de dusmani sunt oricând gata sa te întâmpine.

    · Când esti doar un începator ,învata diferite posturi ,dar apoi bazeaza-te numai pe postura naturala.

    · Artele traditionale trebuie practicate corect,adevarata lupta este însa o alta chestiune.

    · Nu uita niciodata care îti sunt puterile si slabiciunile ,limitarile corpului tau si calitatea relativa a tehnicilor tale.

    · Slefuieste-ti continuu mintea.

  49. SportRevolution spune:

    CITITI DESPRE CUM ABORDEAZA DL BAROIU RELATIA CU CELELALTE FEDERATII DE KARATE ! NU VREA SA MAI AUDA DE NOI !!!!!!!!!!!

    Lucian Băroiu, noul președinte al FR Karate
    Publicat la 12:40 am, 15/04/2013 de Mihai Clinciu

    Băroiu a declarat pentru Sport Revolution ““Îmi doresc ca Federația Româna de Karate să fie unică, să nu mai auzim de alte federații. Karate este un sport care nu a fost deloc mediatizat până acum, când s-a ivit ocazia de a face circ legat de Adunarea Generală….”

    INTERESANT SI UTIL COMENTARIUL DAT IN PRESA. AVIZ CELOR CARE NU AU TOATE INFORMATIILE LA ZI.

  50. karateka-man spune:

    AM DAT COPY-PASTE (SE PRACTICA IN ZIUA DE AZI:))) ) UNUI COMENTARIU INTERESANT LA CELALALT ARTICOL :
    wauu on iunie 16, 2013 at 5:44 pm said:

    Nu cred ca aceasta disputa este corecta . Daca cei din WUKF sunt cu adevarat ceea ce pretind , Baroiu si acutuala conducere a FRK-WKF sunt doar niste impostori – farsori care au furat federatia printr-un PUCI incalcand cu nerusinare reguliile si regulamentele federatiei . Degeaba se bate Baroiu si acolitii sai cu pumnii in piept despre ce inseamna WKF Sau WSKU . Atat WKF cat si WSKU inseamna sensei Adrian Popescu Sacele !!!! Dumnealui prin munca sa de aproape 20 de ani, este cel care a afiliat FRK si la WKF si la WSKU . Acesti farisei ai sportului ,sunt terorizati de faptul si realitatea momentului in care actele noii federatii infiintate de catre SHIHAN A Popescu vor iesi de la guvern , ptr ca atunci mai mult de 30 de cluburi din cele 43 de shotokan cat sunt acum in FRK se vor dezafilia , urmandu-si maestrul ! Cred ca intelege toata lumea cat de mare va fi atunci reprezentarea WKF in tara noastra isi cat de puternici vor fi ei .Acesta este motivul ptr care Baroiu ataca atat de furibund varietatea federatiilor in karate . UN NIMIC VA DEVENI STAPAN PESTE NIMC !!!!!
    CRED CA SUNT NISTE CONCLUZII DE TRAS :)))

  51. Dan Morar spune:

    Disciplina sortiva pe care Dl Crisan Liviu ar trebui sa o promoveze este ” Karate-WKC ” si nu asa cum in mod tendentios si eronat o tot face, si anume „FRK WKC”. Cea din urma denumire contine denumirea unei alte federatii la care se domnia sa adauga „WKC ( World Karate Confederation) creind confuzie ca ar avea legatura cu FRK ( Federatia Romana de Karate si care promoveaza disciplina ” Karate”), care nu are legatura cu disciplina sportiva ” Karate-WKC” cea a domnului Crisan.
    La FRK nu a fost puci ci au avut alegeri democratice, in urma caror Dl Sacele impreuna cu 23 cluburi din care au revenit apoi 3, au dorit sa intemeieze alta Federatie. Dl Sacele a venit in miscarea noastra (WKF) in 1995 din miscarea Karate Traditional unde activa de foarte multi ani impreuna cu regretatul Dl. Stuparu, si asta numai pe stilul shotokan. Se stie ca WKF are 4 stilurinu numai shotokan, care s a dorit promovat la FRK. La alegeri noi asta am votat promovare disciplinei sportive „Karate” cu toate cele 4 stiluri existente in FRK. Am facut cateva precizari pt ca vad ca sunt practicanti tineri care din auzite au pareri preluate eronat despre diverse etape pe care karate sportiv au evoluat in Romania . Nu suntem impotriva Dl Crisan Liviu ci impotriva a ce dansul declara si sustine eronat cum ca ” Karate-WKC” este disciplina „FRK”, ceeace este total fals.

  52. true story spune:

    http://frkarate.ro/constituire
    va numeati pana mai ieri..FRKM

    noi inainte de Baroiu ne numeam FRK WKC
    ex……
    http://www.jka.ro/stiri/competitii/91-cupa-transilvania-frk-wkc-2009-mures.html

  53. Desteapta-te, Romȃne ! spune:

    Baroiu Lucian, demolatorul miscarii de karate din Romania

    Actiunile declansate fara discernamant impotriva karateului din tara vor avea urmatoarele consecinte :
    1. Dezorganizarea TUTUROR federatiilor de arte martiale existente , nu numai a celor care au in componenta stilul karate.

    2. ANST ul nu are nevoie de scandaluri si este pus in pozitia de a suspecta rezultatele obtinute de cluburi si sportivi la toate competitiile interne si internationale, va diminua drastic bugetele, indiferent de numele federatiei, inclusiv posibilele premieri ale sportivilor.

    Lipsiti de motivatie si de recompense financiare sportivii nu vor mai participa la concursuri, baza de recrutare se va diminua pana la disparitie, cluburile si organizatiile din teritoriu , prin efectul dominoului, vor disparea in timp relativ scurt.

    3. Cluburile din DJST vor fi desfiintate in lipsa rezultatelor recunoscute oficial de ANS (cu care tin in spate si alte federatii sportive fara rezultate la nivel international), nu vor mai fi interesante din acest pdv. Nu vor mai primi finantare , accesul la bazele sportive, sali de antrenament, etc.
    Instructorii si antrenorii de karate isi vor pierde obiectul muncii pentru care s-au sacrificat ani, au dat examene, au luptat pe tatami.

    4. Arbitrii licentiati la diferite niveluri in organizatiile internationale isi pierd obiectul de activitate.

    5. Pierderea sponsorizarilor, miscarea sportiva nu mai prezinta interes, dezagregarea intregii miscari pe plan intern.

    CONCLUZIE/CONSECINTE : decredibilizarea la nivel national a intregii miscari sportive (cu repercusiuni si la nivel international), urmata de diminuarea aderentilor (copii, juniori, cadeti, etc.) si disparitia in tara noastra a acestui sport care a fost atat de greu incercat inainte de revolutie si care si-a castigat atat de greu locul in Romania.
    A nu se uita rezistenta/reticenta cu care a fost (si mai este) intampinat la nivel ANST acest sport in concurenta cu alte ramuri de traditie in Romania.

LIGA 1 2017/18
Loc Echipa Pct. J +/-
1CFR Cluj401818
2FCSB381824
3CS U Craiova361811
4FC Botosani32189
5FC Viitorul301812
6Astra Giurgiu28187
7Dinamo Bucuresti24183
8CSM Poli Iasi2418-2
9ACS Poli Timisoara2318-11
10FC Voluntari2118-3
11Concordia Chiajna1718-5
12OSK Sf Gheorghe1218-20
13Gaz Metan Medias1118-23
14Juventus Bucuresti918-20